Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Motivácia

Tipy, ktoré vám v priebehu týždňa pomôžu schudnúť sviatočné kilá

ikonkaBlížia sa sviatky a my, čo už sa nejaký ten rok venujeme zdravému životnému štýlu vieme, že to nie sú len sviatky pokoja a pohody, ale aj pokušenia. Prinášame vám však rady, ktoré vám pomôžu, ak pokušeniu podľahnete.

Nie je nič zlé, dopriať si aspoň počas Vianoc trochu oddychu a povoliť uzdu aj v otázke stravy. A aj keď to neplánujete, tento článok si uchovajte a v prípade, že by ste to prehnali a vymklo by sa vám to spod kontroly, tak si ho po sviatkoch znova prečítajte.

Delíme sa v ňom s vami o rady uznávaného trénera profesionálov, Hanyho Ramboda, ktorý má pod dohľadom aj ikonu kulturistiky, Phila Heatha. Týchto sedem tipov by vám malo pomôcť zbaviť sa sviatočných tukov len v priebehu jedného týždňa:

1. Skúste ketogenickú diétu - na vykompenzovanie prehreškov mení Rambod u svojich zverencov na sedem dní diétu na ketogenickú, aby pomohol dostať znova pod kontrolu chuť na sladké. Táto diéta je bohatá na bielkoviny a tuky, ale denne prijmete len menej ako 25 gramov sacharidov zo zeleniny. Treba piť aj veľa vody, aspoň päť a pol litra denne.

2. Cvičte viac kardia - robte ráno nalačno 30 minút kardia v miernej intenzite na úrovni 70 % vášho maximálne srdcového tepu. Robte ho v týždni päťkrát.

3. Znížte bublinky - prestaňte piť sýtené a diétne nápoje. Podporujú totiž chuť na sladké.

4. Podporte sa doplnkami výživy - užívajte gram vitamínu C trikrát denne a pridajte BCAA a glutamín, aby ste sa uistili, že nie ste v katabolickom stave. Prijmite šesť gramov BCAA a päť gramov glutamínu v jednej dávke raz alebo dvakrát denne (pred, počas alebo po cvičení).

5. Začnite so slabinou - začnite týždeň v posilňovni cvičením svojej najslabšej partie. Takto využite všetky svoje sacharidy a sodík, ktoré ste skonzumovali počas sviatkov, v prvom tréningu.

6. Mierte za napumpovaním - využite v tréningu systém FST-7: robte sedem sérií nejakého cviku alebo skúste FST Super 7, pri ktorom urobíte sedem supersérií po 15-20 opakovaní. Všetky série nepatriace pod FST-7 by mali byť v rozsahu 12-15 opakovaní, aby ste pálili viac glykogénu, ktorého budete mať po vianočných maškrtách v sebe viac ako dosť.

Pozri aj: FST-7 – natiahnite si blany pre väčšie svaly!

7. Dostatočne sa vyspite - spite minimálne osem hodín vkuse, aby ste udržali hladinu kortizolu na nízkej úrovni, podporili zotavovanie a zlepšili hladinu serotonínu.

Zdroj: Flex





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

13-inspirativnych-citatov-pre-uspesny-rok-201813 inšpiratívnych citátov pre úspešný rok 2018stastny-novy-rok-2018-plny-osobnych-uspechovŠťastný nový rok 2018 plný osobných úspechovnajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-motivaciiNajpopulárnejšie články roka 2017 o motiváciipripravte-svoju-mysel-na-transformaciu-telaPripravte svoju myseľ na transformáciu tela rozhovor-s-trenerom-celebrit-diegom-sebastianom-ukazkovy-planRozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist