Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Zaujímavosti

Najpopulárnejšie články roka 2017 o zdraví

ikonkaTento rok sa naplní už o pár dní, a preto sme sa opäť po roku pre vás rozhodli pripraviť sériu článkov, v ktorých ponúkame prehľad najpopulárnejších článkoch v jednotlivých rubrikách. Dnes si pripomenieme to najlepšie, čo sme v roku 2017 publikovali o zdraví a zaujímavostiach.

Najpopulárnejšie články medzi návštevníkmi

1. | Koľko tuku potrebujete spáliť, aby ste odkryli tehličky? (apríl)
Pekne definované svalstvo je znamením skutočného zdravia a sily jednotlivca. Ak však máte vyrysované aj tehličky, až potom sa môžete radovať z cenného víťazstva. Nie je totiž až také ľahké ich nadobudnúť.

Prečítať celý článok »

2. | Čo sa deje so svalmi počas ôsmich hodín spánku? (september)
Všade počúvate, že musíte dostatočne oddychovať a kvalitne späť na to, aby ste maximalizovali regeneráciu tela i svalový rast. Čo sa však vlastne počas spánku so svalmi deje? O tom sa viac dozviete v tomto článku.

Prečítať celý článok »

3. | Ste unavení? Tieto rady vám pomôžu dobiť baterky (máj)
Trápi vás únava, s ktorou sa už prebúdzate? Nevydržíte sa koncentrovať dlhšie ako pár hodín predtým, ako sa vám vybijú pomyselné baterky? Potom ste na správnej adrese. Prinášame vám jednoduché rady, ktoré vám pozdvihnú energiu i elán.

Prečítať celý článok »

Najlepšie články podľa redakcie

1. | Zdriemnite si a tešte sa z týchto pozitívnych účinkov (september)
Kedy naposledy ste si popoludní zdriemli? Niekto to považuje za stratu času, no ak nezískate sedem až deväť hodín kvalitného hlbokého spánku, krátke zdriemnutie vám môže pomôcť. Prináša hneď niekoľko prospešných účinkov.

Prečítať celý článok »

2. | Meranie telesného tuku: Ako na to? (máj)
Ak chudnete, často sa zaoberáte tým, koľko tuku máte na sebe. Vašim cieľom nie je jednoducho len znižovať váhu, ale čo najefektívnejšia spaľovať tuk. Ako si však prípadné pokroky sledovať?

Prečítať celý článok »

3. | Pracujete v kancelárii. Čo sa stane, keď začneme pracovať v stoji? (máj)
Príliš dlhé sedenie môže byť škodlivé pre vaše zdravie. Mnoho štúdií potvrdilo, že zvyšuje riziká ochorení, ako sú cukrovka, vysoký krvný tlak, obezita či dokonca rakovina. Vplyv moderného životného štýlu sa však znásobuje u tých, ktorí musia sedieť v práci.

Prečítať celý článok »





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kolko-trva-schudnutie-5-kil-je-rychlost-chudnutia-vobec-dolezitaKoľko trvá schudnutie 5 kíl? Je rýchlosť chudnutia vôbec dôležitá? slovakfitness-sk-vam-praje-stastne-a-vesele-vianoceSlovakFitness.sk vám praje Šťastné a veselé Vianoce!dietne-napoje-toto-robia-vasmu-teluDiétne nápoje? Toto robia vášmu telu sportove-hodinky-potrebujete-ich-pri-cviceniŠportové hodinky: Potrebujete ich pri cvičení?akymi-sposobmi-zvysuje-cvicenie-sebadoveruAkými spôsobmi zvyšuje cvičenie sebadôveru?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist