Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XXI. – Branch Warren a nohy na maximum

ikonkaBranch Warren patrí medzi vyznávačov hardcore prístupu k tréningu. Či už ide o hrudník, chrbát alebo nohy, vždy sa z nich snaží dostať maximum a aj niečo navyše. V tejto časti nášho seriálu sa pozrieme na to, ako zvykne hľadať aj svoje nepoznané rezervy pri tréningu nôh.

Rodák z amerického Texasu nebol obdarený kulturistickou genetikou a hoci je známy svojim rozvojom nôh, nie vždy boli také kvalitné. Musel si ich tvrdo vydrieť, pričom dôraz kládol na základné cviky.

Warren rokmi získaval skúsenosti a stával sa rozumnejší. Aj preto v súčasnosti už využíva iný tréning. Je síce iný, ale určite ani jemu tá povestná hardcore „šialenosť“ nechýba. Branch jednoducho nevie, čo to znamená „zvoľnenie“. Posúďte sami.

Na začiatku zruba hodinu a pol trvajúceho tréningu odcvičí drepy. Komplikuje si ich však tým, že pred každou sériou vykoná predkopávania, čím si svaly zahreje a predvyčerpá. Po štyroch takýchto supersériách príde na rad legpress, ktorý robí do zlyhania (okolo 15-20 opakovaní), často formou zhadzovaných sérií, pri ktorých počet opakovaní atakuje stovku!

Stehná následne ešte atakuje hacken drepmi v troch a štyroch sériách po 8 až 10 opakovaní. Po nich už nasledujú izolované cviky na kompletné vyčerpanie svalov a ich napumpovanie – predkopávania, zakopávania v ľahu i zakopávania v sede.

Na záver tréningu nôh nesmú chýbať lýtka. Tým venuje len jeden cvik – buď výpony v sede alebo výpony v stoji. Pravidelne tieto alternatívy obmieňa. Lýtka cvičí v štyroch sériách po 20 opakovaní. Takisto tvrdo...

Pozri aj: Branchov tréning rúk a jeho tréning hrudníka

Tréning nôh Brancha Warrena
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Predkopávania
Drepy
4
100, 75, 50, 25
25, 20, 15, 10
Legpress 3 do zlyhania*
Hacken drepy 3-4 8-10
Predkopávania 4 15-25
Zakopávania v ľahu 3-4 10-12
Zakopávania v sede 3-4 10-12
Výpony lýtok** 4 20
* - často cvičí zhadzovane.
** - v jeden tréning cvičí v sede, druhý v stoji. Takto to strieda dokola.






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-iv-dave-draper-a-jeho-oblubeny-programTréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program trening-legendy-xiv-flex-wheeler-a-trening-rukTréning legendy XIV. – Flex Wheeler a tréning rúk trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist