Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Tréning

Arnold Schwarzenegger – Tréning tricepsov

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning tricepsov Arnolda Schwarzeneggera.

Tricepsy bývajú podceňované a často sú v tieni bicepsu, hoci tvoria väčšiu časť paží. Ani Arnold sa tejto chybe nevyhol a v roku 1968 síce vystúpil na pódiu Mr. Universe so skvelými bicepsmi, no súťaž nevyhral pre zaostávajúce tricepsy.

Potom sa však začal sústrediť na ich rozvoj. Uprednostňoval pri ich tréningu ľahšie váhy a viac opakovaní. Chcel ich totiž poriadne precítiť, a preto ich aj dôkladne izoloval. Trénoval však aj s ťažšími váhami, pri ktorých počet opakovaní znížil.

Veľmi veľkým váham sa však vyhýbal, pretože sval pri nich poriadne neprecítil, boli záťažou pre lakte a zapájali do práce aj iné svaly – ramená, hrudník, predlaktie či brucho. Triceps tak nebol plnohodnotne odcvičený.

V tomto článku prinášame jeho vzorový tréning, ktorý bol uverejnený v roku 1991 v magazíne Muscle Mag. Cvičil ho trikrát týždenne, pričom zahŕňal štyri cviky, ktorými precvičil všetky tri hlavy tricepsu. Celkovo urobil 24 sérií a na záver nezabúdal na strečing.

Tréning tricepsov Arnold Schwarzeneggera
Cvik Série Opakovania
Kľuky za hlavou 6 6-10
Tricepsové sťahovanie kladky 6 6-10
Francúzske tlaky v sede 6 6-10
Extenzie jednou rukou 6 6-10

Článok bol pôvodne vydaný: 22.5.2013





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist