Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Pre ženy

Tajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitíde

ikonka
NAPÍSALA Lucka
06. 01. 2018
Množstvo žien má známy problém – pozrú sa na nohy a uvidia celulitídu, ktorá len málokoho poteší. Niektoré dámy sa s ňou zmieria, iné proti nej začnú bojovať. Aj preto existuje niekoľkomiliardový priemysel založený na produktoch proti celulitíde.

Ešte predtým, ako začnete míňať svoje ťažko zarobené peniaze, musíte spoznať tajomstvá, ktoré vám vnesú do situácie viac svetla:

1. Je bežnejšia, ako si myslíte - vedci predpokladajú, že až 90 % žien má celulitídu niekde na svojom tele. Dokonca ju má aj každý desiaty muž. Mávajú ju ľudia bez ohľadu na svoju postavu, nemusíte mať nadváhu, aby vás trápila.

2. Spôsobuje ju tuk aj genetika - za celulitídu môže podkožný tuk, ale často je podmienená aj genetikou. Za jej vznikom môžu byť aj stavy ako depresia, hypertyreóza, syndróm polycystických vaječníkov a dokonca aj nerovnováha elektrolytov.

3. Existuje stupnica celulitídy - podľa Nurnburger-Mullerovej stupnice môžete určiť závažnosť vašej celulitídy. Má štyri stupne: 0 – nemáte viditeľnú celulitídu, 1 – je viditeľná, keď si natiahnete alebo uchopíte kožu, 2 – je viditeľná, keď sa postavíte, 3 – je viditeľná v každej pozícii.

4. Zhoršuje sa vekom - čím ste staršie, tým menej celulitídu riešite (dozreli ste a máte iné priority), hoci sa vekom zhoršuje. Najviac je to vidno po menopauze.

5. Chudnutie môže byť dobré aj zlé - celulitída býva viditeľnejšia v oblastiach, v ktorých je viac tuku, takže nikoho neprekvapí, že sa chudnutím jej prejavy znížia. Významnú zmenu je vidno už pri schudnutí 10 % vašej váhy. Neplatí to však u každého jedinca. Americkí vedci zistili, že u niektorých ľudí sa celulitída po schudnutí zhorší. Nech vás to však od chudnutia neodradí – má aj iné, zdraviu prospešné účinky.

6. Pomôžu správne jedlá - niektoré jedlá zvyšujú prirodzenú produkciu kolagénu, ktorý vám v boji s celulitídou pomôže. Ide o zdroje vitamínu C, ako sú citrusy, paprika a zelená listová zelenina.

7. Budovanie svalov tiež pomáha - cvičenie zvyšuje cirkuláciu krvi, čo zlepšuje stav vašej pokožky, podporuje produkciu kolagénu a buduje svaly, ktoré dokážu spevniť vašu pokožky a na pohľad znížiť prejavy celulitídy.

8. Masáž môže byť nápomocná - masáž vám poskytne relax a mohla by pomôcť aj s celulitídou. Španielsky výskumníci zistili, že stav zlepšuje v kombinácii so žiarením z infračervenej lampy a rádiofrekvenčným spevňovaním kože.

9. Dá sa skryť - ak hľadáte rýchle riešenie, jednoduchým spôsobom kamufláže je využitie sprejového opaľovania, ktoré opticky kožný problém skryje.

10. Niektoré prípravky skutočne fungujú - hoci existuje množstvo kozmetických prípravkov, ktoré nefungujú, jedna dôkladná štúdia ukázala, že proti celulitíde zaberá kombinácia kofeínu a retinolu. Ak prípravky obsahujú tieto dve látky, mali by fungovať.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnesposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôhnajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženynajlepsie-jedla-pre-zeny-v-menopauzeNajlepšie jedlá pre ženy v menopauze
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist