Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Suplementy

Aký je najlepší doplnok výživy pre zvýšenie koncentrácie a intenzity?

ikonkaKoncentrácia je dôležitá v každom ohľade vášho života, najviac tam, kde sa snažíte podávať dobré výkony – v práci, v škole a samozrejme aj v posilňovni. Ak ste koncentrovaní, pracuje sa vám ľahšie, cvičí sa vám ľahšie. Ktorý suplement vám koncentráciu vie zvýšiť najviac?

Ruka v ruke s koncentráciu pri cvičení ide aj intenzita. Čím viac sa na tréning koncentrujete, tým tvrdšie a intenzívnejšie trénujete. Pokiaľ nie ste citliví na stimulanty, potom nie je na zvýšenie koncentrácie a tréningovej intenzity nič lepšie, ako obyčajný kofeín.

Pokiaľ nemáte radi kávu alebo uprednostňujete pohodlnejšie riešenie, k dispozícii je vo forme doplnku výživy. Jedna tableta a o niekoľko minút pocítite vlnu energie, koncentrácie a ste pripravení pracovať alebo cvičiť naplno.

Vedci už viackrát ukázali, že kofeín má skutočný ergogenický účinok, a práve preto je aj súčasťou drahších komplexných predtréningových simulantov. V pomere cena/výkon však často získate viac len zo samotného kofeínového doplnku bez ďalších pridaných látok.

Kofeín nie len zvyšuje koncentráciu, ale odďaľuje únavu a znižuje vnímanie vyčerpania z fyzickej aktivity, čo z neho robí populárnu voľbu aj u mnohých športovcov. Funguje pritom na dvoch úrovniach – nervovej i telesnej.

V mozgu kofeín stimuluje centrálny nervový systém tým, že blokuje adenosinové receptory a spôsobuje tak hyperaktivitu nervových buniek. To vedie k vylučovaniu adrenalínu a dopamínu, čo sa prejaví pocitmi blaha a koncentrácie. V tele zase bráni enzýmu fosfodiesteráza rozkladať cyklické nukleotidy cAMP, čím predlžuje a zintenzívňuje stimulačný efekt.

A aká dávka sa odporúča pre človeka, ktorý si chce zvýšiť koncentráciu na tréning? Podľa vedcov ide o 200 až 400 miligramov kofeínu v závislosti od toho, ako veľmi je človek zvyknutý na jeho príjem. Užiť by sa mal 30 až 60 minút pred cvičením, aby ste z neho čerpali maximum.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

najpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-suplementochNajpopulárnejšie články roka 2017 o suplementochdoplnky-vyzivy-ktore-vam-pomozu-v-boji-s-vianocnym-priberanimDoplnky výživy, ktoré vám pomôžu v boji s vianočným priberanímaky-je-rozdiel-medzi-srvatkovym-a-sojovym-proteinom-co-ziskate-ich-spojenimAký je rozdiel medzi srvátkovým a sójovým proteínom? Čo získate ich spojením?pat-suplementov-pre-rychly-narast-svalovej-hmotyPäť suplementov pre rýchly nárast svalovej hmoty kolko-proteinov-by-ste-mali-denne-vypitKoľko proteínov by ste mali denne vypiť?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist