Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Výživa

Osem najlepších sacharidov vhodných pred tréningom

ikonkaAk chcete absolvovať kvalitný tréning, musíte mať dostatok energie. Tú vám dodajú najmä sacharidy. Preto sa pozrieme na to, ktoré jedlá sú pre vás najvhodnejšie práve v období pred cvičením.

Prehľad šiestich kvalitných zdrojov sacharidov obsahuje jedlá, ktoré sú jednoduché na prípravu a ktoré vám umožnia odcvičiť intenzívny aj dlhý tréning potrebný pre dosiahnutie vašich cieľov, ako aj zabránia odštartovaniu procesu katabolizmu, ktorý by ohrozoval ťažko získanú svalovú hmotu.

Poďme teraz na samotný prehľad:

1. Banány - najjednoduchší a možno aj najpopulárnejší spôsob, ako si dopriať pred tréningom kvalitné sacharidy je prostredníctvom banánov. Tridsať minút pred cvičením si ich ošúpete a zjete. Hotovo.

2. Ovocné smoothies - banány a ďalšie druhy ovocia si môžete pripraviť aj v tekutej forme. Pridajte do svojho ovocného smoothie aj biely jogurt a urobíte z toho ešte lepšie a zdravšie „palivo“ pre váš tréning.

3. Ovsená kaša - rozšíreným jedlom pred tréningom je aj ovsená kaša, ktorá je snáď najlepším potravinovým zdrojom komplexných sacharidov pred fyzickou námahou. Keďže sa dlhšie trávi, je lepšie ju zjesť skôr, minimálne hodinu, optimálne dve pred cvičením. Ako iste viete, hodí sa aj na raňajky, takže je ideálna pre tých, čo cvičia doobeda. Vylepšiť si ju môžete pridaním odmerky srvátkového proteínu.

4. Celozrnné pečivo - pečivo nie je príliš obľúbené, ale skutočne celozrnné je vhodné dve až tri hodiny pred cvičením. Obsahuje komplexné sacharidy, ktoré sú vhodné aj pre vytrvalcov.

5. Sladké zemiaky - ak máte viac času, pripravte si pečené sladké zemiaky. Sú chutné, bohaté na cenné živiny a obsahujú aj dobre využiteľné sacharidy. Oproti bežným bielym zemiakom majú aj menej kalórií. Trénujte zhruba dve hodiny po ich konzumácii.

6. Hnedá ryža - ryža je v kulturistike populárna a je vhodná aj pred tréningom. Lepšia ako biela je však hnedá. Tá obsahuje komplexné sacharidy. Pridajte si ešte zdroj bielkovín a budete mať veľmi kvalitné jedlo zo všetkých hľadísk.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

7-najvacsich-chyb-ktore-robia-ludia-snaziaci-sa-jest-zdravo7 najväčších chýb, ktoré robia ľudia snažiaci sa jesť zdravo pocitate-kalorie-aby-ste-schudli-toto-musite-vedietPočítate kalórie, aby ste schudli? Toto musíte vedieť! su-smoothies-skutocne-zdrave-ako-sa-na-prvy-pohlad-zdaSú smoothies skutočne zdravé ako sa na prvý pohľad zdá? necakane-zdraviu-prospesne-ucinky-sampanskehoNečakané zdraviu prospešné účinky šampanskéhonajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-vyziveNajpopulárnejšie články roka 2017 o výžive
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist