Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Tréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program
Reklama
Pre ženy

Spôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôh

ikonkaČi už chcete lepšie vyzerať alebo sa napasovať do obľúbených nohavíc, aj vy môžete mať na dosah silnejšiu spodnú časť tela, vypracovanejšie nohy a zbaviť sa tuku, ktorý z nich odchádza len ťažko.

Stačí, keď dáte šancu nasledujúcim tipom:

1. Robte drepy - najlepším cvikom pre rozvoj nôh sú drepy, pri ktorých posilníte svaly sedacie, stehenné i lýtkové, pričom využijete pomerne veľa energie, čo sa pretaví do ľahšieho chudnutia.

2. Robte výpady - ďalším výborným cvikom na nohy sú výpady, pri ktorých navyše dochádza aj k uvoľňovaniu tuhých väzív. Zapájajú sa do nich aj svaly udržujúce rovnováhu, čo zapojí do činnosti aj stred tela.

3. Nezabúdajte na lýtka - pri nohách nie je všetko len o stehnách, treba precvičiť aj lýtka. Najlepším cvikom sú výpony, ktoré môžete robiť kdekoľvek a kedykoľvek počas dňa s vlastnou váhou tela.

4. Prechádzajte sa - aj bez posilňovne môžete spevniť a zoštíhliť vaše nohy. Stačí, ak sa budete pravidelne prechádzať. Každodenné prechádzky sú dobré aj pre zdravie.

5. Sklon a kopce vám prospejú - ak behávate, zabehajte si do kopca. Ak behávate na páse, nastavte si šikmý sklon. Prečo? Zvyšuje to intenzitu a urýchľuje precvičenie cieľových svalov. Navyše, vedci zistili, že vďaka vyššej intenzite znížite aj chuť do jedla a ukladanie tukov.

6. Zašprintujte si - rýchle intenzívne cvičenie, akým sú aj šprinty, je najefektívnejším spôsobom, ako spáliť tuky čo najrýchlejšie. Venujete tomu menej času a efekt bude rovnaký, možno aj lepší, ako pri dlhom behaní v miernej intenzite.

7. Pite kávu - káva vám pomôže zrýchliť metabolizmus, vďaka čomu budete chudnúť o trochu ľahšie. Takisto vás vie nakopnúť pred tréningom.

8. Zvýšte príjem citróna a vápnika - citróny obsahujú polyfenoly, ktoré pomáhajú páliť tuky, a vitamín C, ktorý bojuje proti zápalom. Vápnik je dôležitý pre posilnenie kostí i svalov.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnetajomstva-ktore-by-ste-mali-vediet-o-svojej-celulitideTajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitídenajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženynajlepsie-jedla-pre-zeny-v-menopauzeNajlepšie jedlá pre ženy v menopauze
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist