Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Pre ženy

Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne

ikonka
NAPÍSALA Lucka
20. 01. 2018
Ak často cestujete alebo nemôžete ísť do posilňovne, nemusíte sa hneď vzdať myšlienky na cvičenie. Cvičiť môžete takmer kdekoľvek, ak si vyberiete tie správne cviky. A teraz vám prinášame hneď niekoľko tréningov, ktoré vám to umožnia.

Ak chcete dosiahnuť svoje ciele bez závislosti na dostupnosti posilňovne alebo rôzneho náčinia, potom vám v tom pomôže jeden zo štvorice vysoko intenzívnych intervalových tréningov z dielne Jen Jewellovej, ktoré môžete robiť kdekoľvek. Vybudujete si nimi kondíciu, posilníte svaly a schudnete.

Tréning vonku

Všetky cviky odcvičte po sebe, každý robte 30 sekúnd. Následne sa dve minúty prechádzajte alebo zľahka behajte. Potom to zopakujte ešte tri až päťkrát.

Cviky: výpady v chôdzi, kľuky (s využitím lavičky), drepy s výskokmi, tricepsové kľuky na lavičke, výstupy na lavičku, „sit-through“ (video).

Tréning v hotelovej izbe

Každý cvik cvičte 30 a 45 sekúnd. Následne, bez prestávky, prejdite na ďalší. Po dokončení posledného si dajte minútu pauzu a zopakujte podľa ľubovôle. Optimálne aspoň dvakrát.

Cviky: angličáky (burpees), „toe taps“ (video), poskoky znožmo (jumping jacks), drepy s výskokom, kľuky s bočnou rotáciu, drepy s úkrokmi do strán, „plank jacks“ (video).

Tréning v hotelovej izbe #2

Odcvičte každý cvik po sebe a dajte si následne minútu pauzu. Zopakujte celý okruh štyrikrát.

Cviky: angličáky (burpees) - 15 opakovaní, vysoké kolená - 30 sekúnd, kľuky - 15 op., drepy s výskokom - 15 op., medvedie plazenie (bear crawls) - 30 s., skoky cez švihadlo (alebo beh na mieste) - 2 minúty, „sit-through“ - 30 sekúnd.

20-minútový tréning

Cvičte každý z predpísaných cvikov 30 sekúnd po sebe a bez prestávky. Po skompletizovaní posledného si na jednu minútu vydýchnite. Následne celý cyklus zopakujte dvakrát alebo až pokým neubehne rovných 20 minút.

Cviky: skoky cez švihadlo (nemusíte ho používať, stačí, keď si ho predstavíte), pavúčie kľuky, obrátené výpady (vzad), horolezec (mountain climber), skoky cez švihadlo (alebo beh na mieste), výpady do strán, kľuky, skoky cez švihadlo, kĺzavé krčenie nôh v ľahu (sliding leg curls), medvedie plazenie (bear crawls).





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

dajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu sposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôh
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist