Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Tréning

Chyťte do ruky kettlebell a páľte tuky rýchlosťou blesku

ikonkaNabrali ste už dostatok hmoty a chcete ju teraz vystaviť v čo najväčších detailoch? Chcete spáliť nadbytočné tuky a vyrysovať sa? Potom tu máme pre vás jeden tréning, ktorý vám k tomu pomôže. Využíval ho herec Chris Hemsworth, no to neznamená, že je ľahký.

Hemsworth tento tréning využíval v príprave na film Thor, v ktorom hlavný hrdina dokázal ovládať blesky. Najskôr nabrať hromadu svalovej hmoty a potom rýchlosťou thorovho blesku spálil nadbytočné tuky.

Tréning je efektívny, pretože ide o kruhový tréning s využitím silových cvikov a techniky cvičenia vo vysoko intenzívnych intervaloch.

Prvý „okruh“, alebo fázu, tvoria švihy s kettlebellom (bulinou) a silové premiestnenie s kettlebellom.

Prvý z nich vykonáte tak, že budete 120 sekúnd cvičiť a 30 sekúnd oddychovať. Túto sekvenciu zopakujete šesťkrát. Počas cvičenia sa menia úchopy – 30 sekúnd držíte kettlebell oboma rukami, 30 sekúnd ľavou, 30 sekúnd pravou a 30 sekúnd striedate pri každom švihu ľavú s pravou.

Druhý cvik je časovo menej náročný, ale skráti sa aj prestávka. Cvičíte 60 sekúnd, oddychujete 20. Takisto to zopakujete spolu šesťkrát. Kettlebell držíte 30 sekúnd v pravej ruke, zvyšných 30 v ľavej.

Po tejto fáze si môžete vydýchnuť o čosi dlhšie a následne prejdete k druhému „okruhu“, ktorý obsahuje cviky: drepy s dvoma kettlebellmi pred hrudníkom a trh s kettlebellom. Pri oboch cvikoch platí, že urobíte celkovo päť cvičebných kôl. Pri intervaloch pritom platí, že cvičíte len 20 sekúnd a oddychujete 10.

Po absolvovaní týchto štyroch cvikoch budete cítiť vyčerpanie, ale časom si vďaka tomu vybudujete špičkovú kondíciu a s podporou dobrej výživy nebudú vzdorovať ani tukové zásoby. Pre vyššiu intenzitu by ste nemali tréning cvičiť v dvoch dňoch po sebe.

Thorov tréning s kettlebellom
Cvik Počet kôl Intervaly*
1. fáza:
Švihy s kettlebellom
Silové premiestnenie s kettlebellom

6
6

120/30
60/20
2. fáza:
Drepy s dvoma kettlebellmi
Trh s kettlebellom

5
5

20/10
20/10
* - interval napr. "20/10" znamená, že 20 sekúnd cvičíte, 10 oddychujete.






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

cvicenia-ktore-mozete-robit-kratko-pred-spanimCvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním sila-malych-zmien-vplyv-uchopu-a-postoja-na-cvicenieSila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenieako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy brucha
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist