Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu XXII. – Big Ramy a tréning hrudníka

ikonkaEšte v roku 2016 sme pre vás pripravili ukážku toho, ako vyzeral tréning prednej časti stehien Mamdouha Elssbiaya. Teraz sa pozrieme na to, ako „Big Ramy“ trénuje ďalšiu svoju silnú stránku, hrudník.

Tréning hrudníka je v mnohom podobný ako tréning nôh a niet sa čomu čudovať, keďže Elssbiay má svoju tréningovú filozofiu a aplikuje ju pri každej svalovej partii. Aj pri prsných svaloch tak uvidíme prvky klasického tréningu, jednoduchosť a maximálne nasadenie, ktoré je podporené intenzifikačnou technikou.

Pri precvičovaní prsných svalov využíva štyri hlavné cviky a jeden, ktorým si na úvod predvyčerpá hornú časť hrudníka, aby sa pri ťažších cvikov unavil skôr ako ramená a tricepsy, čo by znížilo efektivitu tréningu hrudníka.

Na úvod tak absolvuje tri série rozpažovaní na šikmej lavici hlavou hore. Váha je ľahšia, ale pri každom z desiatich opakovaní sa snaží svaly precítiť – natiahnutie i kontrakciu.

Pri ďalších štyroch cvikoch využíva tiež tri série, tiež desať opakovaní, ale na váhach pridá. V relatívnom ponímaní ide o stredne ťažké váhy. Najskôr precvičí tlaky našikmo na Smithovom stroji, následne tlaky s veľkou činkou na rovnej lavičke, tlaky na stroji Hammer Strength (alternatíva tlakov na šikmej lavici hlavou dole) a nakoniec rozpažovanie na stroji.

Big Ramy a jeho tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Rozpažovanie na šikmej lavici (hlavou hore) 3 10
Tlaky našikmo na Smithovom stroji (hlavou hore) 3 10
Benčpres 3 10
Tlaky na stroji Hammer Strentgh 3 10
Rozpažovanie na stroji 3 10

„Big Ramy“ sa snaží váhy prispôsobovať tak, aby vždy urobil predpísaný počet opakovaní so správnou technikou. V poslednej sérii väčšiny cvikov niekedy zvykne urobiť pár vynútených opakovaní. Pre zaujímavosť vám prinášame aj váhy, ktoré používa:

Big Ramy a váhy, ktoré používa
Cvik Váha
Rozpažovanie na šikmej lavici (hlavou hore) 25 - 50 kg
Tlaky našikmo na Smithovom stroji (hlavou hore) 130 - 150 kg
Benčpres 140 - 165 kg
Tlaky na stroji Hammer Strentgh 70 - 130 kg
Rozpažovanie na stroji 70 - 80 kg

Zdroj: Flex





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-legendy-xvi-shawn-ray-a-trening-nohTréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh trening-legendy-iv-dave-draper-a-jeho-oblubeny-programTréning legendy IV. – Dave Draper a jeho obľúbený program trening-kulturistu-xxi-branch-warren-a-nohy-na-maximumTréning kulturistu XXI. – Branch Warren a nohy na maximum trening-legendy-xiv-flex-wheeler-a-trening-rukTréning legendy XIV. – Flex Wheeler a tréning rúk trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudník
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist