Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Výživa

5 tipov, ktorými utlmíte chuť na sladké

ikonkaNie je nič nezvyčajné, ak sa z ničoho nič u vás vyskytne obrovská chuť na sladké. Stáva sa to aj nám, stáva sa to každému. Často sa snažíte dodržiavať diétu, ale popoludní už viac odolávať nedokážete. Nemusíte však len priznať porážku. Môžete s chuťou na sladké bojovať.

Môže sa to zdať ako ťažké riešenie, ale nakoniec sa s jedlami plnými cukrov vyrovnáte ľahšie, keď budete dodržiavať nasledujúcich päť výživových tipov:

1. Naplánujte si do diéty čokoládu
Ak viete, že máte v určitý čas problém s chuťou na sladké, pristúpte k svojmu jedálničku a naplánujte si na dané obdobie kúsok tmavej čokolády. Musí byť tmavá, pretože tá neobsahuje tak veľa cukrov, pričom pri rozumnom konzumovaní dokáže byť prospešná aj pre udržiavanie zdravej hmotnosti a chudnutie.

2. Dajte si niečo sladké, ale len s rozumom
Ak je neskoro a chúťky u vás už prebiehajú, nemusíte siahnuť po nezdravej sladkosti. Existuje množstvo alternatív, ktoré naplnia vaše chúťky a zároveň neurobia v diéte také škody. Či už ide o spomínanú tmavú čokoládu alebo ovocie, zvoľte radšej to. Aj u ovocia však treba dbať na kalórie. Taký biely jogurt s čučoriedkami vás však poteší i zasýti bez väčších starostí.

3. Napite sa
Aby ste sa udržali čo najdlhšie sýti, musíte pravidelne a v dostatočnej miere piť vodu. Ak sa však už u vás ozvali chúťky, môžete si vodu niečím dochutiť. Samozrejme, nie umelým vysoko kalorickým sirupom. Skúste do vody pridať šťavu z citróna a trochu stévie. Prípadne si urobte čaj alebo zaraďte do svojho výživového plánu kakao.

4. Zjedzte niečo iné
Keď vám chutí sladké, často je ťažké prestať na to myslieť. Skúste však namiesto toho zjesť niečoho úplne iné a zdravé. Funguje to lepšie, ako si myslíte. Skúste niečo, čo vás zasýti. Či už pôjde o kúsky jablka alebo nízkotučnú mozzarellu s paradajkami.

5. Ak neodoláte, malý kúsok vám neuškodí
Tento spôsob nie je ideálny, ale je to lepšia alternatíva, ako by ste mali zjesť naraz celú bonboniéru. Ak to inak nejde, nemusíte sa silou-mocou trýzniť a zakazovať si sladké. Dajte si kúsok. Ale len kúsok! Aby ste to neprehnali, nedajte pred seba celú bonboniéru, ale vyberte si na tanierik dva bonbóny a zvyšok schovajte. Takúto drobnosť si potom vychutnajte skutočne pomaličky.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

chyby-ktorych-sa-dopustaju-ludia-na-prerusovanej-hladovkeChyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke tri-diety-ktore-palia-tuky-a-umoznia-vam-jest-co-chceteTri diéty, ktoré pália tuky a umožnia vám jesť, čo chcete spoznajte-jedlo-ktore-vam-posilni-kosti-s-mliekom-nesuvisiSpoznajte jedlo, ktoré vám posilní kosti. S mliekom nesúvisízmeny-vo-vyzive-ktore-vas-ochrania-pred-chronickou-unavouZmeny vo výžive, ktoré vás ochránia pred chronickou únavouurychlite-si-palenie-nadbytocnych-tukov-vhodnou-stravou-ukazkovy-planUrýchlite si pálenie nadbytočných tukov vhodnou stravou + ukážkový plán
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist