SlovakFitness.sk

Tréning 12. 02. 2018

18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!

ikonka
Chudnutie nie je jediným meradlom toho, či váš jarný tréning funguje. Prinášame vám prehľad skutočností, ktoré vám prezradia, že ste na správnej ceste za úspechom. Prezradia, že váš tréning skutočne funguje.

Tu sú:

1. Mení sa vám telo - pochopiteľne, jasným znakom toho, že tréning účinkuje je, keď chudnete vtedy, keď chcete chudnúť, a naberáte nové svaly vtedy, keď chcete budovať svalovú hmotu.

2. Ste šťastnejší - efektívny tréning okrem fyzickej schránky mení aj dušu človeka. Ten sa z ničoho nič cíti byť optimistickejší a šťastnejší.

3. Máte viac energie - tvrdý tréning vás môže vyčerpať, ale pokiaľ cvičíte ráno a je skutočne efektívny, dodá vám energiu a koncentráciu do zvyšku dňa.

4. Ste vyšťavení - tak ako už sme spomenuli, intenzívny tréning vás dokáže unaviť. Pokiaľ po poslednom cviku nemáte toho dosť, tak to nebol až taký efektívny tréning.

5. Lepšie sa stravujete - intenzívne tréningy spôsobujú, že môžete byť hladnejší. Správny tréning však motivuje k tomu, aby ste jedli kvalitne.

6. Pijete viac vody - počas tvrdého tréningu telo vypotí veľa vody, a preto môžete pociťovať smäd. Samozrejme, treba ho uhasiť a dostatočne veľa piť.

7. Ste pružnejší - kvalitne zložený tréning by mal viesť k tomu, že nebudete len chudší alebo silnejší, ale že vaše svaly budú aj pružnejšie.

8. Dosiahnete cieľovú srdcový tep - ak sa ledva potíte a vaše srdce nebije dostatočne rýchlo, tak váš tréning nefunguje. Ak zakaždým dosiahnete cieľový srdcový tep, potom pravdepodobne áno.

9. Krvný tlak je nižší - kvalitný tréning má pozitívny vplyv na vaše zdravie a časom znižuje aj krvný tlak, pretože sa zlepšuje cirkulácia krvi.

10. Zadýchate sa - ak sa zadýchate tak, že dokážete stále aj rozprávať, vtedy má tréning s najväčšou pravdepodobnosťou správnu intenzitu.

11. Lepšie vám trávi - ak sa vám zlepšilo trávenie, poďakujte za to kvalitnému tréningu.

12. Lepšie spíte - výhodou kvalitného tréningu je, že podporuje dobrý spánok. Unaví vás natoľko, že budete spať tvrdo počas siedmich až ôsmich hodín.

13. Stále je pre vás výzvou - tréningy sa rýchlo stanú rutinou. Ak vás ten aktuálny stále motivuje, ak sa pri ňom stále zapotíte a stále produkuje žiadané zmeny, potom je kvalitný.

14. Zvyšujete intenzitu - pravidelne ste schopní zvyšovať intenzitu tréningu a pravidelne ju kondične dobiehate, aby ste ju mohli opäť zvyšovať. Áno, taký tréning je dobrý.

15. Máte svalovicu - poznáte to známe „no pain, no gain“? Hoci bolesť nie je nevyhnutne predpokladom pokrokov, ľahká svalovica je znamením, že bol tréning pre vás dostatočnou výzvou.

16. Kvalita vyhráva na kvantitou - správny tréning je taký, v ktorom sa zameriavate na kvalitu cvičenia, zvládate techniku cvikov, a nie na to, aby ste robili viac cvikov, sérií či opakovaní s čo najväčšími váhami.

17. Ciele dosahujete rýchlejšie - ak vaše pokroky prichádzajú rýchlejšie, ako ste pôvodne plánovali, je to neklamný znak toho, že váš tréning funguje.

18. Tešíte sa na návrat - ak sa tešíte na ďalší tréning, potom viete, že ste našli ten správny a fungujúci.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist