Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Sedemminútový vedecky podložený tréning

ikonkaDenník New York Times priniesol zaujímavý tréning, ktorý dosiahne efektivitu dlhých tréningových jednotiek len v priebehu sedem minút trvajúceho cvičenia. My sa s ním s vami podelíme. Najlepšie na ňom je, že je vedecky podložený.

Tréning obsahuje 12 cvičení, pri ktorých sa využíva len váha vlastného tela, stolička a stena. Tento plán napĺňa najnovšie požiadavky vysoko intenzívneho výkonu, ktorý len v priebehu krátkej doby náročnejšieho cvičenia spôsobí pozitívne výsledky pre vaše telo.

„Sú veľmi dobré dôkazy toho, že vysoko intenzívne intervalové cvičenie poskytuje mnoho fitness výhod predĺženého tréningu, ale v omnoho kratšom čase,“ skonštatoval Chris Jordan z floridského Inštitútu ľudskej výkonnosti.

Jordan a jeho kolegovia zostavili program, počas ktorého sa 12 cvikov vykonáva 30 sekúnd a medzi nimi nasleduje prestávka, ktorá trvá len 10 sekúnd. Regenerácia svalov bola dosiahnutá výberom cvikov, ktoré významne neprecvičujú rovnakú partiu v dvoch cvikoch po sebe. Pri cvikoch 8 a 12 udržiavate telo v statickej polohe 30 sekúnd, pri iných cvikoch sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní v priebehu pol minúty.

Samotné cviky sa koncentrujú hlavne na zaťaženie väčších svalov a behom jedného tréningu sa odcvičia svaly celého tela. Týchto sedem minút by pre vás malo byť náročných, no po nich už máte celý deň voľno a čerpáte z tréningu mnohé výhody. Odporúča sa cvičiť trikrát týždenne.

Cviky v presnom poradí:

1. Poskoky s odrazom znožmo (jumping jacks)



2. Imaginárna stolička (wall sit)



3. Kľuky



4. Skracovačky



5. Výstupy na stoličku



6. Drepy



7. Tricepsové kľuky na stoličke



8. Doska (plank)



9. Vysoké kolená



10. Výpady



11. Kľuky s vytáčaním



12. Bočná doska (side plank)



Článok bol pôvodne vydaný: 27.5.2013





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist