SlovakFitness.sk

Tréning 07. 07. 2016

Sedemminútový vedecky podložený tréning

ikonka
Denník New York Times priniesol zaujímavý tréning, ktorý dosiahne efektivitu dlhých tréningových jednotiek len v priebehu sedem minút trvajúceho cvičenia. My sa s ním s vami podelíme. Najlepšie na ňom je, že je vedecky podložený.

Tréning obsahuje 12 cvičení, pri ktorých sa využíva len váha vlastného tela, stolička a stena. Tento plán napĺňa najnovšie požiadavky vysoko intenzívneho výkonu, ktorý len v priebehu krátkej doby náročnejšieho cvičenia spôsobí pozitívne výsledky pre vaše telo.

„Sú veľmi dobré dôkazy toho, že vysoko intenzívne intervalové cvičenie poskytuje mnoho fitness výhod predĺženého tréningu, ale v omnoho kratšom čase,“ skonštatoval Chris Jordan z floridského Inštitútu ľudskej výkonnosti.

Jordan a jeho kolegovia zostavili program, počas ktorého sa 12 cvikov vykonáva 30 sekúnd a medzi nimi nasleduje prestávka, ktorá trvá len 10 sekúnd. Regenerácia svalov bola dosiahnutá výberom cvikov, ktoré významne neprecvičujú rovnakú partiu v dvoch cvikoch po sebe. Pri cvikoch 8 a 12 udržiavate telo v statickej polohe 30 sekúnd, pri iných cvikoch sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní v priebehu pol minúty.

Samotné cviky sa koncentrujú hlavne na zaťaženie väčších svalov a behom jedného tréningu sa odcvičia svaly celého tela. Týchto sedem minút by pre vás malo byť náročných, no po nich už máte celý deň voľno a čerpáte z tréningu mnohé výhody. Odporúča sa cvičiť trikrát týždenne.

Cviky v presnom poradí:

1. Poskoky s odrazom znožmo (jumping jacks)



2. Imaginárna stolička (wall sit)



3. Kľuky



4. Skracovačky



5. Výstupy na stoličku



6. Drepy



7. Tricepsové kľuky na stoličke



8. Doska (plank)



9. Vysoké kolená



10. Výpady



11. Kľuky s vytáčaním



12. Bočná doska (side plank)



Článok bol pôvodne vydaný: 27.5.2013

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chyby-ktore-ludia-robia-ked-zacinaju-s-cvicenimChyby, ktoré ľudia robia, keď začínajú s cvičenímchrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páse
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist