SlovakFitness.sk

Pre ženy 31. 03. 2018

Cvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu

ikonka
Veľké prsia môžu byť ozdobou žien a tým, čo niektorí chlapi chcú, no vedia spôsobiť aj komplikácie. Niektoré ženy s nimi riešia problémy aj pri cvičení a vyhýbajú sa trebárs behu alebo skákaniu cez švihadlo.

Ak aj vy máte veľké „prednosti“ a chcete cvičiť s minimálnym obmedzením, možno vám pomôžu nasledovné tipy:

1. Podporte ich - základom by mala byť dobrá športová podprsenka. Čím väčšie prsia, tým lepšie a pohodlnejšie budú drahšie a kvalitnejšie podprsenky.

2. Na športovú podprsenku športový top - prsia si ešte lepšie zafixujete, ak si na športovú podprsenku oblečiete športový top so všitými košíčkami, ktoré zaručia väčšiu stabilitu prsníkov aj počas náročného pohybu.

3. Stred tela cvičte poctivo - vzhľadom na to, že na vašom trupe je váha navyše, potrebujete mať silné brucho a chrbát. Preto by ste mali aspoň trikrát týždenne vykonávať cviky ako sú doska, skracovačky či hyperextenzie.

4. Venujte sa joge a pilatesu - keďže veľké prsia spôsobujú presun ťažiska tela, je možné, že si pre ne osvojíte nesprávne držanie tela. V tomto prípade by ste sa mali venovať aj joge či pilatesu, v ktorých nájdete cviky zameraná na podporenie správneho držania tela.

5. Rozhodnite sa pre iné kardio - ak vám veľké prsia spôsobujú bolesť chrbta, nemali by ste chrbticu zaťažovať ešte viac tým, že s nimi budete behávať. Zvoľte v tom prípadne vhodnejší kardio tréning, ako je bicyklovanie, turistika, plávanie, rýchla chôdza.

6. Vyberte si vhodnú lokalitu - ak vám prekáža, že svojimi prednosťami pútate v posilňovni pozornosť, voľte menej zaľudnené miesta na cvičenie alebo chodievajte do posilňovne vtedy, keď je v nej minimum ľudí. Alebo cvičte s kamarátkami a budete sa možno cítiť, že na vás smeruje menej pozornosti.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
damy-vyuzite-estrogen-vo-svoj-prospechDámy, využite estrogén vo svoj prospechhiit-trening-pre-zeny-ktore-chcu-schudnut-efektivneHIIT tréning pre ženy, ktoré chcú schudnúť efektívnekedy-by-mali-zeny-venovat-svoj-cas-kardio-treninguKedy by mali ženy venovať svoj čas kardio tréningu?sest-prirodnych-ingrediencii-ktore-by-ste-si-nikdy-nemali-dat-na-tvarŠesť prírodných ingrediencií, ktoré by ste si nikdy nemali dať na tvárdomaci-trening-chrbta-a-bicepsov-pre-kazdu-zenuDomáci tréning chrbta a bicepsov pre každú ženu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist