Časovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma
Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Reklama
Tréning

Otázky a odpovede: Ako dlho by mal trvať tréning?

Každý druhý utorok sa budeme stretávať s novým seriálom na našom webe SlovakFitness.sk, ktorý bude prezentovať odpovede na podstatné otázky v oblasti cvičenia, výživy a suplementácie.

Otázka:

AKO DLHO BY MALA TRVAŤ JEDNA TRÉNINGOVÁ JEDNOTKA?

Odpoveď:

Samotná dĺžka tréningovej jednotky je závislá od mnohých faktorov. Aby ste budovali svaly, tréning môže trvať ľubovoľný čas v optimálnom rozmedzí 45 minút až 2 hodín. Vo všeobecnosti sa však odporúča nepresahovať jednu hodinu, pretože sa vtedy začína uvoľňovať stresový hormón kortizol, ktorý by mohol viesť ku katabolizmu. Ten predstavuje spaľovanie svalových buniek.

Cieľom posilňovania nie je vyčerpať srdcový sval, ale strategicky zničiť svalové vlákna odporom, ktorý predstavujú činky, stroje či gravitácia. Medzi sériami je vhodné oddychovať minútu až dve, aby ste dosiahli maximálny výkon v každej sérii. Ak sa snažíte spáliť tuky alebo zvýšiť kardiovaskulárnu kondíciu, efektívnymi technikami sú supersety, gigantické sety či kratšia prestávka – 30 až 45 sekúnd. Rovnako zložený tréning sa tak dá odcvičiť za dve hodiny alebo aj menej ako hodinu v závislosti od dĺžky prestávok.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist