Dajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky
Nefunguje vám dobre štítna žľaza? Prezradia to tieto príznaky
Ako vám obohatia tréning športové hodinky?
Tréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh
Reklama
Tréning

Otázky a odpovede: Ako dlho by mal trvať tréning?

Každý druhý utorok sa budeme stretávať s novým seriálom na našom webe SlovakFitness.sk, ktorý bude prezentovať odpovede na podstatné otázky v oblasti cvičenia, výživy a suplementácie.

Otázka:

AKO DLHO BY MALA TRVAŤ JEDNA TRÉNINGOVÁ JEDNOTKA?

Odpoveď:

Samotná dĺžka tréningovej jednotky je závislá od mnohých faktorov. Aby ste budovali svaly, tréning môže trvať ľubovoľný čas v optimálnom rozmedzí 45 minút až 2 hodín. Vo všeobecnosti sa však odporúča nepresahovať jednu hodinu, pretože sa vtedy začína uvoľňovať stresový hormón kortizol, ktorý by mohol viesť ku katabolizmu. Ten predstavuje spaľovanie svalových buniek.

Cieľom posilňovania nie je vyčerpať srdcový sval, ale strategicky zničiť svalové vlákna odporom, ktorý predstavujú činky, stroje či gravitácia. Medzi sériami je vhodné oddychovať minútu až dve, aby ste dosiahli maximálny výkon v každej sérii. Ak sa snažíte spáliť tuky alebo zvýšiť kardiovaskulárnu kondíciu, efektívnymi technikami sú supersety, gigantické sety či kratšia prestávka – 30 až 45 sekúnd. Rovnako zložený tréning sa tak dá odcvičiť za dve hodiny alebo aj menej ako hodinu v závislosti od dĺžky prestávok.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-vam-obohatia-trening-sportove-hodinkyAko vám obohatia tréning športové hodinky? 18-veci-ktore-su-dokazom-toho-ze-vas-trening-funguje18 vecí, ktoré sú dôkazom toho, že váš tréning funguje!jednoduche-20-minutove-treningy-bruchaJednoduché 20-minútové tréningy bruchaurobte-tieto-veci-a-trening-bude-pre-vas-lahsiUrobte tieto veci a tréning bude pre vás ľahší vypracujte-si-naraz-biceps-i-triceps-tymto-treningomVypracujte si naraz biceps i triceps týmto tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist