Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

Arnold Schwarzenegger – Arnoldove tlaky

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na jeden z vynálezov Arnolda Schwarzeneggera.

Arnold nebol len veľkým idolom a motiváciou kulturistov prichádzajúcich po ňom, ale do fitness veta priniesol aj jeden svoj cvik. Keď sa snažil zlepšiť kvalitu svojich ramien, začal robiť dovtedy nevídanú alternatívu tlakov s jednoručkami.

Keďže cvik nebol pomenovaný a preslávil ho v počiatkoch práve samotný Schwarzenegger, dostal názov Arnoldov tlak. Cvik je vhodný už pre pokročilých cvičencov, ktorý poznajú správnu techniku základných cvikov. Aj tí by však mali začať s ľahšími váhami, aby si osvojili jeho techniku.

Unikátom na tomto cviku je rotačný pohyb, vďaka čomu sa behom jedného opakovania precvičia svaly ramien lepšie, ako keby ste ich cvičili len bežnými tlakmi alebo rozpažovaním. Precvičia sa postupne predná hlava ramena, stredná hlava ramena, ale aj horná časť trapézov a triceps. Zapojené sú aj prsný či pílový sval, v menšej miere aj sval nadhrebeňový a hákový.

Arnoldove tlaky môžeme vykonávať v sede i v stoji. Taktiež sa môže líšiť v natočení rúk počiatočnej polohe. Vídať možno alternatívu, kde dlane smerujú k sebe, ale aj alternatívu, kde dlane smerujú k telu.

Keď už máme jednoručky uchopené v počiatočnej polohe a sú pred telom na úrovni ramien, postupne činky vytláčame nad hlavu, pričom súbežne ruky vytáčame tak, aby v konečnej polohe smerovali dlane vpred. Rovnakou trajektóru sa vrátime do počiatočnej polohy, aby sme skompletizovali jedno opakovanie.

Jednou z chýb pri ich vykonávaní je, že sa pohyb nerobí súvislo, ale pri jednom opakovaní vidno dva pohyby zvlášť. Dobrá technika je znázornená na videu v čase od 0:32 do 0:43. Potom sú dve opakovania znázornené nesprávnym prevedením:





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist