Dajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky
Nefunguje vám dobre štítna žľaza? Prezradia to tieto príznaky
Ako vám obohatia tréning športové hodinky?
Tréning legendy XVI. – Shawn Ray a tréning nôh
Reklama
Výživa

Otázky a odpovede: Čo by sa malo jesť po tréningu?

Každý druhý utorok sa spolu na SlovakFitness.sk stretávať so seriálom, ktorý prezentuje odpovede na podstatné otázky v oblasti cvičenia, výživy a suplementácie. Dnes prišiel čas pre jeho ďalšiu časť.

Otázka:

ČO BY SA MALO JESŤ PO TRÉNINGU A PREČO?

Odpoveď:

Keď posilňujete, vystavujete svaly záťaži a poškodeniu, a preto je dôležité po tréningu doplniť správne živiny, aby ste zabezpečili ich regeneráciu a teda aj pokroky vo vašom snažení. Najčastejšie je zaužívane dopriať si okamžite po tréningu proteínový nápoj skombinovaný s jednoduchými sacharidmi.

Pri silovom cvičení však bývajú práve sacharidy preceňované a pokiaľ netrénujete extrémnym spôsobom, postačí, ak sa budete držať srvátkového proteínu, ktorý sa vstrebe najrýchlejšie. To zaistí, že rastový hormón zostane pozdvihnutý a naštartuje sa proteínová syntéza, ktorá vedie k anabolickému stavu. Jednoduché sacharidy sú vhodné na doplnenie glykogénových zásob, ktoré sa vyčerpávajú hlavne pri vytrvalostných tréningoch.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Otázky a odpovede: Prečo nevidno výsledky po mesiacoch tréningu?






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

tri-diety-ktore-palia-tuky-a-umoznia-vam-jest-co-chceteTri diéty, ktoré pália tuky a umožnia vám jesť, čo chcete spoznajte-jedlo-ktore-vam-posilni-kosti-s-mliekom-nesuvisiSpoznajte jedlo, ktoré vám posilní kosti. S mliekom nesúvisí5-tipov-ktorymi-utlmite-chut-na-sladke5 tipov, ktorými utlmíte chuť na sladkézmeny-vo-vyzive-ktore-vas-ochrania-pred-chronickou-unavouZmeny vo výžive, ktoré vás ochránia pred chronickou únavouurychlite-si-palenie-nadbytocnych-tukov-vhodnou-stravou-ukazkovy-planUrýchlite si pálenie nadbytočných tukov vhodnou stravou + ukážkový plán
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist