Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Výživa

Otázky a odpovede: Čo by sa malo jesť po tréningu?

Každý druhý utorok sa spolu na SlovakFitness.sk stretávať so seriálom, ktorý prezentuje odpovede na podstatné otázky v oblasti cvičenia, výživy a suplementácie. Dnes prišiel čas pre jeho ďalšiu časť.

Otázka:

ČO BY SA MALO JESŤ PO TRÉNINGU A PREČO?

Odpoveď:

Keď posilňujete, vystavujete svaly záťaži a poškodeniu, a preto je dôležité po tréningu doplniť správne živiny, aby ste zabezpečili ich regeneráciu a teda aj pokroky vo vašom snažení. Najčastejšie je zaužívane dopriať si okamžite po tréningu proteínový nápoj skombinovaný s jednoduchými sacharidmi.

Pri silovom cvičení však bývajú práve sacharidy preceňované a pokiaľ netrénujete extrémnym spôsobom, postačí, ak sa budete držať srvátkového proteínu, ktorý sa vstrebe najrýchlejšie. To zaistí, že rastový hormón zostane pozdvihnutý a naštartuje sa proteínová syntéza, ktorá vedie k anabolickému stavu. Jednoduché sacharidy sú vhodné na doplnenie glykogénových zásob, ktoré sa vyčerpávajú hlavne pri vytrvalostných tréningoch.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Otázky a odpovede: Prečo nevidno výsledky po mesiacoch tréningu?




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist