Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Rýchly tréning brucha, ktorý vám prinesie tehličky

ikonkaAko viete, dosiahnuť tehličky na bruchu je predovšetkým vecou diéty. Čím mate však svaly väčšie, tým ich skôr uvidíte aj pri vyššom percentuálnom podiele telesného tuku. Tréning brucha je charakteristický množstvom rôznych prístupov. Dnes vám jeden lákavý prinášame.

Prečo lákavý? Trénovať ho totiž budete len zhruba desať minút. Behom tohto krátkeho časového úseku absolvujete kruhový tréning, ktorý povedie k väčším „buchtičkám“, ktoré môžete vidieť na telách fitness modelov.

Mnoho ľuďom sa páči, keď majú brucho vyrysované, ale plochejšie. Väčšina by však prijala ukázať tehličky pekne vyformované a naplnené. Takéto výrazne brušné svalstvo sa dá dosiahnuť vďaka tomuto cvičeniu.

Tak ako pri každom inom, ani tu netreba očakáva zázraky a radšej vsadiť na trpezlivý prístup. Po čase sa ovocie snahy bude objavovať. Tréning je krátky, čo je dobrá správa, no pre mnohých trošku zamrzne úsmev, keďže bude intenzívny. Nie je ľahký, ale zdolávanie výziev sa môže stať niečím, čo si obľúbite. Neraz sa totiž potom cítite aj mentálne silnejšie a lepšie.

V tréningu je zaradených niekoľko cvikov, ktoré precvičia vaše brušné svalstvo kompletne. Medzi nimi nie sú žiadne prestávky, no je v poriadku, ak si chvíľku dáte malú pauzu (niekoľko sekúnd), aby ste chytili dych. Cviky robíte v poradí, v akom sú uvedenú v tabuľke nižšie. Ak urobíte všetky, idete opäť od začiatku a robíte ich dovtedy, kým nebudete cvičiť spolu 10 minút.

Po tréningu budete potrebovať 48 hodín na zotavenie, tak ho aplikujte každý druhý deň. Nič nepokazíte, ak ho budete robiť trikrát do týždňa v pevne dané dni, napríklad v pondelok, stredu a piatok.

10-minútovy tréning brucha
Cvik Série Opakovania
Skracovačky so závažím 1 10
Ľah-sed-stoj 1 5
Dvíhanie nôh vo vise 1 10
Metronóm 1 5 na každú stranu
Cvik s dvojkoliečkom (ab roller) 1 10
Doska (plank) 1 30 sekúnd


Ak by ste niektorý z cvikov robiť nemohli, môžete využiť predstavivosť a nahradiť si ho podobným cvikom.

Článok bol pôvodne vydaný: 27.7.2013





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist