Časovo nenáročný tréning, ktorý môžete cvičiť aj doma
Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Reklama
Tréning

Otázky a odpovede: Ako voliť prestávky medzi sériami?

Každý druhý utorok sa spolu na SlovakFitness.sk stretávať so seriálom, ktorý prezentuje odpovede na podstatné otázky v oblasti cvičenia, výživy a suplementácie. Dnes prišiel čas pre jeho ďalšiu časť.

Otázka:

AKO VOLIŤ PRESTÁVKY MEDZI SÉRIAMI?

Odpoveď:

To, ako dlho budete oddychovať medzi sériami vo vašom tréningu závisí predovšetkým na type samotného tréningu, resp. na vašich cieľoch, na tom, čo chcete dosiahnuť. Základom by však malo byť, aby ste odpočívali dostatočne na to, aby ste mohli do nasledujúcej série vložiť dostatok energie, aby bola séria produktívna. Niekto na to potrebuje viac času, niekto menej.

Vo všeobecnosti sa dá potrebný čas rozdeliť do troch kategórií. Ak sa snažte naberať silu, mali by ste oddychovať dva až štyri minúty. Ak vám ide o hypertrofiu, teda nárast svalov, pauza by mala byť v rozmedzí jednej až dvoch minút. Ak budujete vytrvalosť, kondíciu alebo sa snažíte spaľovať tuky, prestávku môžete znížiť až na 30 sekúnd. Nemali by ste v tomto prípade prekračovať hranicu jednej minúty.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Otázky a odpovede: Prečo ma po tréningu bolia svaly?




Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist