Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Garcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Chyby, ktorých sa dopúšťajú ľudia na prerušovanej hladovke
Sila malých zmien: Vplyv úchopu a postoja na cvičenie
Reklama
Suplementy

Kedy je správny čas pre kreatín?

ikonkaAk hľadáte osvedčený doplnok výživy pre podporenie rastu výkonnosti, sily a svalovej hmoty, potom určite narazíte na kreatín. Ten dokáže pre váš tréning urobiť mnoho a to hlavne vtedy, ak jeho užitie načasujete správne.

Kreatín je populárny suplement z toho dôvodu, že skutočne funguje a prináša so sebou vedecky overené výhody, z ktorých dominujú podpora rastu svalov, sily a rastu produktivity. Okrem toho však funguje aj ako stimulant metabolizmu, a tak sa hodí aj pri chudnutí.

Výskumov ohľadom tohto doplnku bolo urobených mnoho, no jedná z tých najčerstvejších, ktorá bola uverejnené v Žurnále medzinárodnej spoločnosti športovej výživy, tvrdí, že o jeho efektívnosti rozhoduje aj to, či je braný pred alebo po silovom tréningu.

Pri štúdii bolo využitých 19 kulturistov, ktorí boli náhodne rozdelení do dvoch skupín. Jedna prijala 5 gramov kreatínu monohydrát pred tréningovou jednotkou a druhá si rovnaké množstvo kreatínu vzala okamžite po cvičení. Obe skupiny trénovali päťkrát do týždňa, štyri týždne a popritom prijali 1,9 gramu bielkovín na kilogram telesnej hmotnosti.

Kreatín podporil nárast sily a svalovej hmoty u každého sledovaného jedinca, no rozdiely medzi výsledkami dvoch skupín boli badateľné. Tí, ktorí látku prijali po tréningu, mali väčší nárast čistej svalovej hmoty a zlepšili viac svoje maximum pre jedno opakovanie tlakov veľkej činky na lavičke ako skupina, ktorá suplement užívala pred cvičením.

Mnoho cvičencov uprednostňuje kreatín pred tréningom, pretože cielia za lepším výkonom v tréningu. Ak však chcete maximalizovať jeho účinok, mali by ste ho brať po tréningovej jednotke, kedy ho vaše svaly využijú efektívnejšie a napomôže ich rýchlejšej regenerácii. Niekto ho zvykne užívať pred aj po tréningu.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

garcinia-cambogia-o-aky-doplnok-vyzivy-ideGarcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?bcaa-vs-kreatin-je-dobre-ich-kombinovatBCAA vs. Kreatín. Je dobré ich kombinovať? testogen-viac-svalov-i-zivotnej-energie-po-tridsiatkeTestogen – viac svalov i životnej energie po tridsiatke?aky-je-najlepsi-doplnok-vyzivy-pre-zvysenie-koncentracie-a-intenzityAký je najlepší doplnok výživy pre zvýšenie koncentrácie a intenzity? najpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-suplementochNajpopulárnejšie články roka 2017 o suplementoch
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist