Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
Reklama
Suplementy

Objemovka naturálneho kulturistu a suplementy

ikonka
NAPÍSAL Peťo
30. 08. 2017
Inšpirovaní naturálnym kulturistom Hugom Riverom vám prinášame jeho návod do objemovej prípravy, ktorý poslúži aj rekreačným cvičencom, ktorí túžia po väčších svaloch. Po dvoch dieloch o tréningu a strave prichádza na rad časť o suplementoch.

Doplnky výživy majú svoje pomenovanie preto, že dopĺňajú výživu. Preto by ste si mali dať do poriadku hlavné tú. Ak ju máte v poriadku a chcete ešte niečo vylepšiť, môžete siahnuť aj na osvedčené suplementy, ktoré dokážu maximalizovať vašu snahu. Či sa jedná o základné alebo pokročilé, prinášame vám pohľad na tie, ktoré by v objemovom období nemali chýbať.

Aj pri objemovej príprave je dôležitá aj asistencia doplnkov výživy, ktorými by sme mali pokryť aspoň základne potreby. Medzi takéto suplementy patria multivitamínové a minerálne komplexy. Je dôležité prijať 3 gramy vitamínu C rozdelené po troch dávkach v priebehu dňa, takisto sa zíde 200 mcg chromium picolinate a esenciálnych mastných kyslín, ktoré pochádzajú buď z rybieho oleja, ľanového oleja alebo extra panenského olivového oleja.

Takisto je nevyhnutné pozrieť sa na kvalitný gainer alebo srvátkový proteín, ak už máte v poriadku doladenú skutočnú stravu. Prostredníctvom nich prijmete dodatočné bielkoviny a sacharidy. Srvátkový proteín sa hodí predovšetkým ráno a po tréningu, gainer výhradne po tréningu, prípade ako doplnok pri vynechaní jedál.

K týmto základným produktom by sa tiež dalo odporúčať dávkovať 2,5 až 5 gramu kreatínu pred a po tréningu, ako aj 5-10 gramov glutamínu ráno, pred a po tréningu, a taktiež pred spaním. Tieto dva suplementy ponúkaj mnohé z vlastností anabolických steroidov (zlepšenie regenerácie, nárast sily, náraz úrovne glykogénu, podpora imunitného systému a vyššie nitrogénová syntéza) bez vedľajších účinkov, pretože sa nejedná o hormóny.

Ak trénujete tvrdo, máte už viac ako 25 rokov a dovoľuje vám to váš rozpočet, mohli by ste ešte siahnuť po prirodzených stimulantoch testosterónu, ako sú ZMA či Tribulus.

Ak sa o týchto doplnkoch chcete dozvedieť viac, pozrite si sekciu Suplementy na našej stránke. Toto je posledná časť z trojdielneho seriálu a my na záver vyjadrujeme nádej, že vám rady od Huga Riveru prinesú želané ovocie.

zdroj: hugorivera.net

Článok bol pôvodne vydaný: 27.11.2013.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-suplementov-pre-rychly-narast-svalovej-hmotyPäť suplementov pre rýchly nárast svalovej hmoty kolko-proteinov-by-ste-mali-denne-vypitKoľko proteínov by ste mali denne vypiť? tie-najlepsie-suplementy-pre-regeneraciu-svalovTie najlepšie suplementy pre regeneráciu svalovdoplnky-vyzivy-vs-anabolicke-steroidyDoplnky výživy vs. anabolické steroidytri-chyby-v-suplementacii-ktore-brzdia-vas-svalovy-rastTri chyby v suplementácii, ktoré brzdia váš svalový rast
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist