SlovakFitness.sk

Suplementy 30. 08. 2017

Objemovka naturálneho kulturistu a suplementy

ikonka
Inšpirovaní naturálnym kulturistom Hugom Riverom vám prinášame jeho návod do objemovej prípravy, ktorý poslúži aj rekreačným cvičencom, ktorí túžia po väčších svaloch. Po dvoch dieloch o tréningu a strave prichádza na rad časť o suplementoch.

Doplnky výživy majú svoje pomenovanie preto, že dopĺňajú výživu. Preto by ste si mali dať do poriadku hlavné tú. Ak ju máte v poriadku a chcete ešte niečo vylepšiť, môžete siahnuť aj na osvedčené suplementy, ktoré dokážu maximalizovať vašu snahu. Či sa jedná o základné alebo pokročilé, prinášame vám pohľad na tie, ktoré by v objemovom období nemali chýbať.

Aj pri objemovej príprave je dôležitá aj asistencia doplnkov výživy, ktorými by sme mali pokryť aspoň základne potreby. Medzi takéto suplementy patria multivitamínové a minerálne komplexy. Je dôležité prijať 3 gramy vitamínu C rozdelené po troch dávkach v priebehu dňa, takisto sa zíde 200 mcg chromium picolinate a esenciálnych mastných kyslín, ktoré pochádzajú buď z rybieho oleja, ľanového oleja alebo extra panenského olivového oleja.

Takisto je nevyhnutné pozrieť sa na kvalitný gainer alebo srvátkový proteín, ak už máte v poriadku doladenú skutočnú stravu. Prostredníctvom nich prijmete dodatočné bielkoviny a sacharidy. Srvátkový proteín sa hodí predovšetkým ráno a po tréningu, gainer výhradne po tréningu, prípade ako doplnok pri vynechaní jedál.

K týmto základným produktom by sa tiež dalo odporúčať dávkovať 2,5 až 5 gramu kreatínu pred a po tréningu, ako aj 5-10 gramov glutamínu ráno, pred a po tréningu, a taktiež pred spaním. Tieto dva suplementy ponúkaj mnohé z vlastností anabolických steroidov (zlepšenie regenerácie, nárast sily, náraz úrovne glykogénu, podpora imunitného systému a vyššie nitrogénová syntéza) bez vedľajších účinkov, pretože sa nejedná o hormóny.

Ak trénujete tvrdo, máte už viac ako 25 rokov a dovoľuje vám to váš rozpočet, mohli by ste ešte siahnuť po prirodzených stimulantoch testosterónu, ako sú ZMA či Tribulus.

Ak sa o týchto doplnkoch chcete dozvedieť viac, pozrite si sekciu Suplementy na našej stránke. Toto je posledná časť z trojdielneho seriálu a my na záver vyjadrujeme nádej, že vám rady od Huga Riveru prinesú želané ovocie.

zdroj: hugorivera.net

Článok bol pôvodne vydaný: 27.11.2013.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
vedlajsie-ucinky-spalovacov-tukovVedľajšie účinky spaľovačov tukov pat-doplnkov-vyzivy-ktore-by-ste-mali-uzivat-dennePäť doplnkov výživy, ktoré by ste mali užívať denne jednoduche-sposoby-ktorymi-zefektivnite-prijem-vitaminovJednoduché spôsoby, ktorými zefektívnite príjem vitamínov 5-veci-ktore-musite-zvazit-pred-kupou-proteinu5 vecí, ktoré musíte zvážiť pred kúpou proteínu garcinia-cambogia-o-aky-doplnok-vyzivy-ideGarcinia Cambogia – o aký doplnok výživy ide?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist