Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Pre ženy

Mali by ste pri chudnutí cvičiť aj s činkami?

ikonka
NAPÍSALA Lucka
30. 11. 2013
Dajme tomu, že chcete schudnúť významné množstvo kilogramov. Ako prvé väčšinu žien napadne upraviť stravu a prejsť na nejakú diétu. Ďalšie sa rozhodnú aj pre športovanie, no venujú sa prevažne aeróbnym aktivitám. Mali by však pridať do svojho plánu aj cvičenie s činkami?

Odpoveď je jasná – áno. Činiek sa skutočne netreba báť ani vtedy, keď je vaším cieľom len chudnutie. Pri chudnutí je vaším cieľom zbaviť sa podkožného tuku a nie nabrať svaly, no práve metabolicky aktívneho svalstvo pomôže dosiahnuť váš primárny cieľ. Nové svaly totiž zvýšia úroveň vášho pokojového metabolizmu, a tak budete spaľovať viac kalórií počas celého dňa a to dokonca aj vtedy, keď necvičíte.

Ak ste predtým nikdy s činkami necvičili, odporúčame vám začať s ľahšími váhami, aby ste postupne posilňovali svoje svaly a kĺby. Ako budete časom silnejšie, budete schopné zvýšiť intenzitu a trvanie aj vášho aeróbneho tréningu, čo bude pri každom kardio tréningu viesť ešte väčšiemu počtu spálených kalórií.

V úvode by ste mali začať s váhou, pri ktorej dokážete absolvoval jednu až dve série po 15 opakovaní. Cvičiť by ste mali celé telo, nie len nohy, zadok a brucho. Aj horná časť je dôležitá a nemusíte sa vôbec báť, že sa z vás stane kulturistka.

Na spodnú časť tela sa hodia cviky ako drepy či výpady, prípadne výpony či na strojoch predkopávanie a zakopávanie. To je dobré aj pre váš zadoček. Brucho precvičíte skracovačkami alebo dvíhaním nôh v ľahu čo vo vise. Na hornú časť sa hodia tlaky na ramená, upažovania, bicepsové zdvihy, tricepsové extenzie, príťahy či rozpažovania na hrudník.

Cviky nájdete aj v databáze cvikov, ktorú máme na našej stránke. Pred samotným cvičením nezabudnite na zahriatie a rozcvičku a po každom tréningu by mal nasledovať strečing, ktorý zlepší vašu pružnosť a zníži bolesť svalov deň po tréningu. Ak chcete spájať posilňovanie s kardio tréningom, absolvujte ho po cvičením s činkami.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit preco-by-mali-zeny-jest-viac-tukovPrečo by mali ženy jesť viac tukov? dva-cviky-ktore-vam-pomozu-spevnit-a-vyrysovat-chrbatDva cviky, ktoré vám pomôžu spevniť a vyrysovať chrbáteva-mendes-sa-podelila-o-tajomstva-svojej-postavyEva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist