SlovakFitness.sk

Pre ženy 30. 11. 2013

Mali by ste pri chudnutí cvičiť aj s činkami?

ikonka
Dajme tomu, že chcete schudnúť významné množstvo kilogramov. Ako prvé väčšinu žien napadne upraviť stravu a prejsť na nejakú diétu. Ďalšie sa rozhodnú aj pre športovanie, no venujú sa prevažne aeróbnym aktivitám. Mali by však pridať do svojho plánu aj cvičenie s činkami?

Odpoveď je jasná – áno. Činiek sa skutočne netreba báť ani vtedy, keď je vaším cieľom len chudnutie. Pri chudnutí je vaším cieľom zbaviť sa podkožného tuku a nie nabrať svaly, no práve metabolicky aktívneho svalstvo pomôže dosiahnuť váš primárny cieľ. Nové svaly totiž zvýšia úroveň vášho pokojového metabolizmu, a tak budete spaľovať viac kalórií počas celého dňa a to dokonca aj vtedy, keď necvičíte.

Ak ste predtým nikdy s činkami necvičili, odporúčame vám začať s ľahšími váhami, aby ste postupne posilňovali svoje svaly a kĺby. Ako budete časom silnejšie, budete schopné zvýšiť intenzitu a trvanie aj vášho aeróbneho tréningu, čo bude pri každom kardio tréningu viesť ešte väčšiemu počtu spálených kalórií.

V úvode by ste mali začať s váhou, pri ktorej dokážete absolvoval jednu až dve série po 15 opakovaní. Cvičiť by ste mali celé telo, nie len nohy, zadok a brucho. Aj horná časť je dôležitá a nemusíte sa vôbec báť, že sa z vás stane kulturistka.

Na spodnú časť tela sa hodia cviky ako drepy či výpady, prípadne výpony či na strojoch predkopávanie a zakopávanie. To je dobré aj pre váš zadoček. Brucho precvičíte skracovačkami alebo dvíhaním nôh v ľahu čo vo vise. Na hornú časť sa hodia tlaky na ramená, upažovania, bicepsové zdvihy, tricepsové extenzie, príťahy či rozpažovania na hrudník.

Cviky nájdete aj v databáze cvikov, ktorú máme na našej stránke. Pred samotným cvičením nezabudnite na zahriatie a rozcvičku a po každom tréningu by mal nasledovať strečing, ktorý zlepší vašu pružnosť a zníži bolesť svalov deň po tréningu. Ak chcete spájať posilňovanie s kardio tréningom, absolvujte ho po cvičením s činkami.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
damy-vyuzite-estrogen-vo-svoj-prospechDámy, využite estrogén vo svoj prospechhiit-trening-pre-zeny-ktore-chcu-schudnut-efektivneHIIT tréning pre ženy, ktoré chcú schudnúť efektívnecvicenie-a-velke-prsia-tieto-tipy-vam-pomozuCvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu kedy-by-mali-zeny-venovat-svoj-cas-kardio-treninguKedy by mali ženy venovať svoj čas kardio tréningu?sest-prirodnych-ingrediencii-ktore-by-ste-si-nikdy-nemali-dat-na-tvarŠesť prírodných ingrediencií, ktoré by ste si nikdy nemali dať na tvár
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist