Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Pre ženy

Chcete menej tukov? Chodievajte spať v rovnaký čas

ikonka
NAPÍSALA Lucka
04. 01. 2014
Ak chcete schudnúť, určite viete, že sa musíte viac hýbať a dávať si pozor na to, čo jete. Nielen cvičením, diétou a doplnkami výživy môžete maximalizovať chudnutie. Vedci totiž prišli na to, že aj kvalitný spánok môže byť u žien nápomocný.

Nová americká štúdia zistila, že ženy, ktoré chodia spať a zobúdzajú sa každý deň v rovnakom čase, majú v tele nižší podiel telesného tuku.

Profesor z Brigham Young University Bruce Bailey študoval v priebehu niekoľkých týždňov viac ako 300 žien z dvoch veľkých univerzít na západe Spojených štátov amerických a zistil, že tie s najlepšou kvalitou spánku majú aj zdravšiu váhu.

Štúdia konkrétne zistila, že spánok kratší ako 6 a pol hodiny alebo dlhší ako 8 a pol hodiny vedie k vyššiemu podielu telesného tuku a že kvalita spánku je dôležitá pre telesnú stránku žien.

Mladé ženy, ktoré mali 17 až 26 rokov, v tejto štúdii najskôr boli zmerané a odvážené a následne sa im zaznamenávala fyzická aktivita počas dňa a ich správanie súvisiaci so spánkom.

Najprekvapivejšie bolo, že vzniklo spojenie medzi konštantnosťou zaspávania a zobúdzania, a telesnou váhou. Subjekty, ktoré každý deň zaspávali a zobúdzali sa v rovnakom čase, mali nižší podkožný tuk. Tie, ktorých časy sa líšili viac ako 90 minút mali viac tuku ako tie, ktorých odchýlky boli menej ako 60 minút.

Predovšetkým čas vstávania bol spojený s chudnutím. Ponocovanie a dokonca aj dlhší spánok teda môžu urobiť väčšiu škodu, ako by sa dalo čakať. Bailey poznamenáva, že zvyk zaspávať a vstávať v rovnakom čase má pozitívny vplyv na hormóny, psychiku i fyzickú aktivitu behom dňa, čo vedie k efektívnejšiemu páleniu tukov. Zistil tiež, že najlepšia doba spánku je v tomto ohľade 8 až 8 a pol hodiny. ?





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-tipov-ktore-kazdej-zene-pomozu-posilnit-zdraviePäť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdraviedajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist