Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Všetko o splite I. – Pravidlá, ktoré musíte poznať
Tréning šampióna ľahšej kategórie, Flexa Lewisa
Reklama Mr. Olympa na SlovakFitness.sk
Výživa

6 jedál, ktoré pomôžu pri chudnutí

ikonkaMnoho ľudí si myslí, že kľúčom k úspechu pri chudnutí je hladovanie. Ak sa mu však venujete dlho, môže mať nepriaznivé účinky na vaše zdravie. Namiesto toho by ste mali jesť tie správne jedlá v správny čas. Prinášame vám šesť z nich, ktoré vám dodajú energiu a zároveň pomôžu spáliť tuky.

1. VAJCIA
Vajcia sú bohatým zdrojom bielkovín, ktoré sa pomalšie vstrebávajú, vďaka čomu sa budete cítiť zasýtene dlhšiu dobu a prijmete pri ďalšom jedle menej kalórií. Žĺtok tiež obsahuje vitamín B12, ktorý je spojený s procesom chudnutia.

2. MANDLE
Mandle poskytujú množstvo rozmanitých vitamínov, minerálov a iných živín potrebných pre vašu výživu. Má veľa vlákniny a bielkovín, takže hrsť mandlí vám pomôže uspokojiť chute a pomôže kontrolovať váš apetít.

3. JOGURT
Jogurt je dobrým zdrojom bielkovín a prospešných baktérií, ktoré pomáhajú prečisťovať tráviaci trakt a redukujú množstvo tuku absorbované vašim telom.

4. NÍZKOTUČNÝ SYR
Syr je bohatým zdrojom konjugovanej kyseliny linolovej (CLA), ktorá je zdravým tukom zo skupiny omega-6 mastných kyselín. CLA pomáha znižovať telesný tuk a podporuje rast svalov. Pre menší príjem kalórií je dôležité vyberať nízkotučné syry.

5. QUINOA
Quinoa je druh zrna, ktorý obsahuje veľa bielkovín v porovnaní s inými zrnami. Dlhšie vám pomôže vydržať bez hladu a tiež je dobrým zdrojom vlákniny o minerálov, ako sú mangán, fosfor, meď, horčík a zinok.

6. ARAŠÍDOVÉ MASLO
Pre niekoho môže byť alternatívou vítanej maškrty. Obsahuje bielkoviny, vitamíny a minerály. Magnézium podporuje metabolizáciu buniek, ktorá pomáha telu páliť energiu efektívnejšie. Jedla polievková lyžica obsahuje 90 kalórií, a tak to s ním nepreháňajte. Berte ho ako občasnú odmenu za tvrdú snahu.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

kulturisticke-jedla-ktore-by-ste-nemali-ignorovatKulturistické jedlá, ktoré by ste nemali ignorovaťsest-jedal-ktore-podporia-tvorbu-hormonu-nutneho-k-rastu-svalovŠesť jedál, ktoré podporia tvorbu hormónu nutného k rastu svalov objemovka-naturalneho-kulturistu-a-vyzivaObjemovka naturálneho kulturistu a výživa nasledky-neskoreho-vecerneho-jedeniaNásledky neskorého večerného jedeniarecept-salat-nicoiseRecept: Šalát Nicoise
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist