Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Tréning

Dvojmesačný tréning pre začiatočníkov

ikonkaRaz za čas sa aj človek, ktorý mal doteraz v živote fitness v poslednom rade záujmu, rozhodne, že sa pokúsi urobiť niečo so svojím telom. Ak aj vy chcete nabrať svaly alebo schudnúť a ste začiatočníkom, prinášame vám program na dva mesiace, ktorý vám to pomôže dosiahnuť. Bez ohľadu na to, či ste muž alebo žena.

Stáva sa, že keď si začiatočník začne hľadať cestu, ako trénovať, zaplaví ho veľký počet informácií a vznikne z toho chaos. My prinášame jednoduchý plán, počas ktorého budete osem týždňov robiť tri tréningy týždenne, ktorých jadrom budú základné cviky.

Ešte pred začatím si dajte záväzok, že tých osem týždňov vydržíte. Snažte sa trénovať sústavne a nevynechávajte tréningy. Cvičiť môžete napríklad v pondelok, stredu a piatok, ale nemusíte sa báť cvičiť aj každý druhý deň. Len striedajte nasledujúce tréningy.

Tréning A
Cvik Série Opakovania
Drepy 3 5-6
Superséria:    
    Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici 3 8
    Príťahy jednoručky v predklone 3 10
Superséria:    
    Výpady vzad s jednoručkami 3 10
    Dvíhanie nôh v ľahu 3 20
Farmárska chôdza s jednou jednoručkou 3 20 metrov (na každú stranu)


Tréning B
Cvik Série Opakovania
Superséria:    
    Benčpres 3-4 5-6
    Zhyby 3-4 5-6
Superséria:    
    Mŕtve ťahy 3 8
    Tlaky na ramená s jednoručkami 3 8
Superséria:    
    Veslovanie 3 10
    Skracovačky (so záťažou) 3 8-12
Farmárska chôdza 3 20 metrov


Tréning C
Cvik Série Opakovania
Mŕtve ťahy 3-4 5-6
Superséria:    
    Tlaky na ramená s jednou jednoručkou 3 8 (každá strana)
    Drepy na široko 3 10
Superséria:    
    Príťahy veľkej činky v predklone 3 6-8
    Vytáčanie trupu v ľahu 3 10 (na každú stranu)
Waiter walks (video) 3 30 metrov (každá strana)


Striedajte plány A, B a C a držte sa plánu osem týždňov. Potom môžete zhodnotiť svoje výsledky. Podporte tréning aj kvalitnou stravou a pridanie svalovej hmoty alebo spálenie nadbytočných tukov, sa stane realitou.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

zvacsite-si-svoje-svaly-dvojfazovym-treningomZväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningomnemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranení
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist