Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Vypracujte si brucho fitness modela!

ikonkaProfesionál z federácie IFBB a známy fitness model Tobias Young pre americký magazín MuscleMag zdieľal tajomstvá svojho brušného svalstva, ktoré môžu poskytnúť užitočné informácie aj pre vašu snahu vybudovať si pred letom tehličky.

Čo treba na to, aby ste vybudovali brucho fitness modela? V prvom rade treba spomenúť, že je na to veľmi dôležitá diéta. „Ak sa nestaráte o svoju diétu, budete mať určite ťažšie vidieť svoje brušné svaly,“ konštatuje Young.

Tobias si tréning brucha príliš nekomplikuje. Behom jednej tréningovej jednotky robí len dva až tri cviky. Vždy je jeden zameraný na dolnú časť rušných svalov, druhý na hornú a tretí na šikmú. Zloženie cvikov pravidelne strieda. Často trénuje s dodatočnou záťažou a intenzitu zvyšuje technikami ako sú supersérie, zhadzované série či „rest-pause“.

Brucho precvičuje trikrát do týždňa a šesťkrát sa venuje aj kardio tréningu, ktorý je dôležitou súčasťou v snahe získať vytúžene tehličky. Young preferuje kardio v miernom tempe, ktoré trvá niekedy až 45 minút. Tréningy, ktoré strieda, môžu vyzerať nasledujúco:

Tréning brucha č. 1
Cvik Série Opakovania
Skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Obrátené skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Šikmé skracovačky 4 35, 35, 30, 30


Tréning brucha č. 2
Cvik Série Opakovania
Dvojité skracovačky 3 30, 30, 25
Doska 3 1 minúta
Bicykel 3 20, 20, 20


Tréning brucha č. 3
Cvik Série Opakovania
Skracovačky na fitlopte 3 30, 30, 30
Vytáčanie trupu 2 50
Skracovačky na šikmej lavičke 4 30, 25, 20, 15


Tréning brucha č. 4
Cvik Série Opakovania
Dvíhanie vystretých nôh vo vise 4 do zlyhania
Príťahy kolien vo vise 4 do zlyhania
Bočné príťahy kolien vo vise 3 25, 25, 25


zdroj: MuscleMag





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist