SlovakFitness.sk

Tréning 01. 05. 2014

Vypracujte si brucho fitness modela!

ikonka
Profesionál z federácie IFBB a známy fitness model Tobias Young pre americký magazín MuscleMag zdieľal tajomstvá svojho brušného svalstva, ktoré môžu poskytnúť užitočné informácie aj pre vašu snahu vybudovať si pred letom tehličky.

Čo treba na to, aby ste vybudovali brucho fitness modela? V prvom rade treba spomenúť, že je na to veľmi dôležitá diéta. „Ak sa nestaráte o svoju diétu, budete mať určite ťažšie vidieť svoje brušné svaly,“ konštatuje Young.

Tobias si tréning brucha príliš nekomplikuje. Behom jednej tréningovej jednotky robí len dva až tri cviky. Vždy je jeden zameraný na dolnú časť rušných svalov, druhý na hornú a tretí na šikmú. Zloženie cvikov pravidelne strieda. Často trénuje s dodatočnou záťažou a intenzitu zvyšuje technikami ako sú supersérie, zhadzované série či „rest-pause“.

Brucho precvičuje trikrát do týždňa a šesťkrát sa venuje aj kardio tréningu, ktorý je dôležitou súčasťou v snahe získať vytúžene tehličky. Young preferuje kardio v miernom tempe, ktoré trvá niekedy až 45 minút. Tréningy, ktoré strieda, môžu vyzerať nasledujúco:

Tréning brucha č. 1
Cvik Série Opakovania
Skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Obrátené skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Šikmé skracovačky 4 35, 35, 30, 30


Tréning brucha č. 2
Cvik Série Opakovania
Dvojité skracovačky 3 30, 30, 25
Doska 3 1 minúta
Bicykel 3 20, 20, 20


Tréning brucha č. 3
Cvik Série Opakovania
Skracovačky na fitlopte 3 30, 30, 30
Vytáčanie trupu 2 50
Skracovačky na šikmej lavičke 4 30, 25, 20, 15


Tréning brucha č. 4
Cvik Série Opakovania
Dvíhanie vystretých nôh vo vise 4 do zlyhania
Príťahy kolien vo vise 4 do zlyhania
Bočné príťahy kolien vo vise 3 25, 25, 25


zdroj: MuscleMag

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páseako-vyriesit-problem-nedostatku-miesta-v-satnovej-skrinkeAko vyriešiť problém nedostatku miesta v šatňovej skrinke?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist