SlovakFitness.sk

Tréning 08. 05. 2014

Tréning hrudníka pre fanúšikov väčšieho objemu

ikonka
Pripravujete svoje telo na leto a hľadáte, aký by ste zvolili tréning pre hrudník v nasledujúcich týždňoch? Možno vašim chutiam vyhovie tréning z našej kuchyne, v ktorom sa skĺbi pestrosť tréningu a cviky zo skupiny tých najúčinnejších.

Tréning sa radí medzi tie s relatívne väčším objemom práce. Absolvujeme v ňom šesť cvikov, ktoré sú zoradené tak, že prvá polovica z nich je tlaková. Spolu absolvujeme 18 sérií a hrudník zasiahnete zo všetkých strán.

Na začiatok sú pripravené tri série kľukov, pri ktorých aktivujeme svaly, naženieme do nich krv a pripravíme sa na cvičenie s činkami. Absolvujete optimálne 10-20 opakovaní (v závislosti od vašej zdatnosti), ale ani v jednej z týchto sérii nerobíme toľko opakovaní, aby došlo k momentu zlyhania.

Druhý cvik je klasický benčpres, ktorý takisto absolvujeme v troch sériách. Pri ňom sa sústredíme na vyššiu váhu, ale aj správne prevedenie. V poslednej sérii by sme mali prísť k momentu zlyhania. Následne tlakovú časť ukončíme tlakmi jednoručiek na šikmej lavici. Precvičíme nimi hornú časť hrudníka a v každej sérii by sme sa mali približovať k zlyhaniu.

Ak ste si všimli, pri tlakovej časti sme postupovali cielením hrudníka smerom hore. Posledné tri cviky naopak začneme zacielením na hornú časť hrudníka a ukončíme cvikom na dolnú časť. Všetky urobíme takisto v troch sériách. Ako prvé vykonáme rozpažovania na šikmej lavici, po ktorých prejdeme na rozpažovania na rovnej lavičke a zakončíme sťahovaním protismerných kladiek, pri ktorých kladieme dôraz na maximálne precítenie a kontrakciu svalov.

Medzi sériami odpočívame ideálne len jednu minútu. Celý tréning by sme mali absolvovať do 45 minút a po ňom urobiť dôkladný strečing. Ak si relatívne znížite intenzitu, môžete tréning absolvovať dvakrát týždenne. Inak odporúčame raz.

Tréning hrudníka a la SlovakFitness.sk
Cvik Série Opakovania
Kľuky 3 10-20
Benčpres 3 10, 8, 6
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici hlavou hore 3 8-10
Rozpažovanie na šikmej lavici hlavou hore 3 10-12
Rozpažovanie na rovnej lavici 3 10-12
Sťahovanie protismerných kladiek 3 10-12


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chyby-ktore-ludia-robia-ked-zacinaju-s-cvicenimChyby, ktoré ľudia robia, keď začínajú s cvičenímchrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páse
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist