Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Pre ženy

Desaťminútový tréning pre pálenie tukov

ikonkaIste, ktorá zo žien by nechcela spáliť trochu tukov, pravda? Nie všetky však máme čas na dlhé cvičenie, ktoré sa po čase stane monotónne a dlhé. Našťastie však existujú aj časovo nenáročné a efektívne tréningy. Na jeden z nich sme narazili a teraz sa s ním podelíme s vami.

Autorkou desaťminútového tréningu, pri ktorom sa poriadne zapotíte a zrýchlite svoj metabolizmus, je fitness modelka Natalia Kern, ktorá síce už roky žije v Spojených štátov amerických, no je rodáčkou z Ukrajiny.

Pre ženy, ktoré nechcú tráviť dlhé minúty na stacionárnom bicykli alebo na bežeckom páse, zostavila tréning, ktorý spáli viac kalórií, ušetrí čas a navyše bude záživnejší, pretože ho tvorí až desať rozdielnych cvikov.

Pri každom cviku urobíte desať opakovaní a potom bez prestávky alebo s minimálnou prestávkou prechádzate na ďalší. Keď ich dokončíte, zopakujete celý sekvenciu ešte raz alebo dvakrát, v závislosti od vašej fyzickej zdatnosti. Snažte sa ich robiť čo najrýchlejšie, ale nezanedbávajte techniku prevedenia.

Je pravdepodobné, že ak nie ste na takýto tip cvičenia zvyknuté, tak budete mať dosť aj po prvom kole. Námaha však stojí za to, pokiaľ je váš čas vzácny. To ocenia vyťažené zamestnané ženy i mamičky, ktoré práve dali svoju ratolesť do postieľky.

Rýchly tréning pre pálenie tukov
Cvik Série Opakovania
Kľuky 1-3 10
Angličáky (burpees) 1-3 10
Výpady jednou nohou vpred a vzad 1-3 10
Výskoky z výpadu 1-3 10
"Korčuliar" na mieste (skiers) 1-3 10
Poskoky odrazom znožmo (jumping jacks) 1-3 10
Poskoky v doske (plank jacks) 1-3 10
Tricepsové kľuky 1-3 10
Horolezecké poskoky (mountain climbers) 1-3 10
Ľah-sed-stoj 1-3 10


Niektoré cviky nie sú až také známe, a preto pre názornosť prikladáme aj video, v ktorom sa zoznámite aj so samotnou autorkou tréningu:

?





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-tipov-ktore-kazdej-zene-pomozu-posilnit-zdraviePäť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdraviedajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
Propagujte svoju firmu na našom webe!
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist