Päť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdravie
Ako uhasiť smäd? Aj týmito prekvapivými spôsobmi
Váš sprievodca svetom Proteínov od A po Z
Cvičenia, ktoré môžete robiť krátko pred spaním
Reklama
Pre ženy

Ako zatočiť s tukmi rozumne?

ikonka
NAPÍSALA Lucka
31. 05. 2014
Ak chcete, aby vám štíhla postava vydržala dlhodobo, najlepšie to dosiahnete počas dlhého obdobia, teda zmenou životného štýlu. Keď však hľadáte rýchlu cestu, ako zhodiť nadbytočné kilá, mali by ste tak robiť rozumne s využitím nasledujúcich štyroch tipov.

1. CVIČTE VO VYSOKEJ INTENZITE

Prestávky počas cvičenia môžu byť v určitých časoch užitočné, ale pokiaľ ide o spaľovanie tukov, mali by ste cvičiť intenzívne, a preto prestávky vynechať alebo obmedziť na minimum. Dôležité je totiž udržať zvýšený srdcový tep, takže prestávky držte v rozmedzí 10-30 sekúnd a alebo do cvičenia zahrňte supersérie a po každej oddychujte maximálne 45-60 sekúnd.

2. VYUŽÍVAJTE VIACKĹBOVÉ ZÁKLADNÉ CVIKY

Využívajte cviky, ktoré precvičujú naraz viacero svalov, ako sú mŕtve ťahy, drepy, tlaky či príťahy, ktoré sú lepšie pre pálenie tukov ako izolované cviky, ktoré zasiahnu len jeden sval (napr. bicepsové zdvihy a tricepsové extenzie). Tým, že sa do aktivity zapojí viac svalov, tým sa viac zvýši aj pokojový metabolizmus po cvičení.

3. VYLÚČTE ZO STRAVY RAFINOVANÉ SACHARIDY

Sacharidové a škrobové jedlá obsahujú veľmi málo vlákniny alebo ju vôbec neobsahujú. Cestoviny, ryža, zemiaky, ale aj rôzne sladkosti, spôsobujú veľký a rýchly nárast hladiny cukru v krvi, čo spôsobuje, že telo vylučuje inzulín. Ide o hormón, ktorý bráni spaľovaniu tukov a naopak, podporuje ich ukladanie do tukových zásob.

4. DOPRAJTE SI DOSTATOK SPÁNKU

Spánok je dôležitý z mnohých dôvodov, ale hlavne vtedy, keď ide o to, aby ste zostali vo forme. Nedostatok spánku spôsobí, že sa vaše telo dostane pod stres a nanešťastie, stresový hormón kortizol brzdí spaľovanie tukov a dokonca podporuje ich ukladanie. Aj on môže byť jedným z dôvodov, prečo vám ide chudnutie tak ťažko.

zdroj: women‘s fitness





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

pat-tipov-ktore-kazdej-zene-pomozu-posilnit-zdraviePäť tipov, ktoré každej žene pomôžu posilniť zdraviedajte-zbohom-ochabnutym-rukam-skuste-tieto-skvele-cvikyDajte zbohom ochabnutým rukám! Skúste tieto skvelé cviky pat-cvikov-ktore-trening-s-partnerom-premenia-na-randePäť cvikov, ktoré tréning s partnerom premenia na rande maximalizujte-ucinky-treningu-stravou-po-cviceniMaximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení kate-upton-a-jej-pristup-k-strave-a-cviceniuKate Upton a jej prístup k strave a cvičeniu
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist