Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Nemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie!
Rozhovor s trénerom celebrít Diegom Sebastianom + ukážkový plán
Reklama
Tréning

Chcete tehličky? Vyhnite sa týmto chybám

ikonkaVäčšinou, keď trénuje brucho a chcete zlepšiť svoj tréning, tak sa pýtate, čo musíte robiť, aby ste zefektívnili vašu snahu. Rovnako dôležité však je položiť si aj otázku, čo v ceste za tehličkami nerobiť. A v tomto článku vám prinášame odpoveď práve na tú druhú otázku.

Ak chcete tehličky, ak chcete zefektívniť spaľovanie tukov, tak musíte pravidelne cvičiť, venovať sa aeróbny aktivitám a upraviť si stravu. Tiež sa však musíte vyhýbať veciam, ktoré sú veľmi rozšírené, ale nie príliš efektívne, niekedy úplne zbytočné.

Aby ste teda mali z cvičenia maximum, na tieto veci čas nemíňajte:

1. Každodenné trénovanie brucha - brucho je sval ako každý iný a tiež potrebuje oddych, aby mohlo silnieť a rásť. Napriek toho ho mnoho ľudí cvičí denne. Doprajte mu však aspoň 48 hodín na zotavenie pred ďalším cvičením.

2. Robenie nespočetného množstva skracovačiek - tajomstvom tehličiek je nízky podiel podkožného tuku. Preto, ak robíte nekonečné opakovania skracovačiek s tým, že vyrysujete brucho, tak na to zabudnite. Najskôr si dajte do poriadku diétu.

3. Sústredenie sa len na skracovačky - veľa ľudí sa sústredí výhradne na skracovačky. Horšie od toho je už len sústredenie sa na ľahy-sedy. Na brucho existuje však množstvo cvikov, ktoré sú dokonca efektívnejšie.

4. Precvičovanie brucha len z jedného uhla - brucho musíte cvičiť z viacerých uhlov, pretože brušnú oblasť tvorí viacero svalov. Pracujte aj na bočnej časti brucha, nezabúdajte na spodný chrbát, robte aj rôzne rotácie či izometrické dosky.

5. Ignorovanie spodného chrbta - brucho je súčasťou strednej časti tela, ktorú tvorí aj spodný chrbát. Veľa ľudí jeho tréning zanedbáva, preto precvičujte aj ten, aby ste mali silný stred tela.

6. Zabúdanie na základné cviky - ak jediné, čo robíte, je izolovaný tréning brucha, prichádzate o veľa. Základné cviky, predovšetkým drepy, mŕtve ťahy či tlaky v stoji, zapájajú pri každom opakovaní do hry aj brušné svalstvo. Preto by ste ich mali pravidelne cvičiť.

7. Cvičenie brucha pred tréningom iných partií - brucho je svalom, ktorý pomáha stabilizovať vaše telo. Ak ho unavíte pred tréningom inej partie, budete mať komplikovanú situáciu pri niektorých cvikoch, akú sú napríklad drepy. Preto ho cvičte až na konci.

8. Celý tréning len o bruchu - na kvalitné precvičenie brucha nepotrebujete viac ako 15-20 minút. Nevenujte celý tréning len bruchu. Namiesto toho ho zaraďte po tréningu inej partie. Napríklad po cvičení nôh, kde robíte drepy, vám postačí robiť dva cviky po dve až tri série.

9. Využívanie špeciálnych strojov - videli ste to v teleshoppingu a páčili sa vám účinky, ktoré na brucho mal. Zabudnite však na špeciálne stroje, ktoré vám uľahčujú tréning a zvyšujú efektivitu cvičenia. Je to blud. Vyhodíte peniaze von oknom a časom si uvedomíte, že kľúčom k úspechu je diéta, ktoré bola k zazračenému stroju priložená formou drobnej knižočky.

10. Zabúdanie na techniku prevedenia - technika prevedenie ja dôležitá u každého cviku a to isté platí aj o bruchu. To, že pri jeho tréningu nepoužívate činky neznamená, že ho musíte odcvičiť v zlej forme. Sústreďte sa na techniku, dýchanie a uistite sa, že je brucho aktivované pri každom pohybe.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

nemate-stojan-na-drepy-nevadi-tu-je-riesenieNemáte stojan na drepy? Nevadí, tu je riešenie! trening-hrudnika-zvyste-si-hmotu-predvycerpanim-a-vystavenimTréning hrudníka: Zvýšte si hmotu predvyčerpaním a vyšťavenímtajomstvo-2-az-5-sekund-ktore-vas-dovedie-k-vacsim-svalomTajomstvo 2 až 5 sekúnd, ktoré vás dovedie k väčším svalombolia-vas-krize-spevnite-si-gluteus-medius-a-znizte-aj-riziko-zraneniBolia vás kríže? Spevnite si gluteus medius a znížte aj riziko zranenísest-cvikov-ktore-vam-garantovane-prinesu-nove-svalyŠesť cvikov, ktoré vám garantovane prinesú nové svaly
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist