Všetko o splite V. – Štvordňový tréningový split
Všetko o splite IV. - Trojdňový tréningový split
Všetko o splite III. - Dvojdňový tréningový split
Všetko o splite II. – Frekvencia a objem tréningu
Reklama
Pre ženy

8 drobných zmien vo výžive vedúcich k chudnutiu

ikonka
NAPÍSALA Lucka
22. 08. 2014
Odhodlali ste sa schudnúť? Nemusíte preto robiť drastické zmeny vo vašej strave, milé dámy. Stačí urobiť niekoľko drobných zmien, ktoré vás privedú o čosi bližšie k vašej vytúženej postave. My vám dnes ponúkneme osem z nich.

1. PITE VODU S CITRÓNOVOU ŠŤAVOU

Pitie vody samé o sebe je veľmi dôležité pre vaše celkové zdravie a čím viac vody pijete, tým je to lepšie aj pre spaľovanie tukov. Denne by ste mali vypiť tri litre vody a ešte lepšie urobíte, ak do nej pridáte aj šťavu vyšťavenú priamo z citróna. Pomôže to detoxikovať pečeň a urýchliť metabolizmus asi o tretinu, čo pomôže spáliť asi 100 kalórii navyše.

2. JEDZTE PRAVIDELNE A POMALY

Namiesto toho, aby ste hladovali, jedzte radšej pravidelnejšie a aj vtedy, keď si to vaše telo pýta. Pocit hladu však dokážete utlmiť aj menším jedlom, ak ho budete jesť pomaly. Tým príde skôr k odozve vo vnútri vo vášho tela, ktorá utlmí pocit hladu. Ak budete jesť rýchlo, prijmete viac jedla, ako bolo potrebné, pretože telo nestihne pocit hladu utlmiť, aj keď už potravy prijalo dostatok.

3. DAJTE SI ŠALÁT KAŽDÝ DEŇ

Určite viete, že známe hollywoodske hviezdy jedia často šaláty. Ich odborníci na výživu to odporúčajú z veľmi jednoduchého dôvodu – väčší šalát so zdravou zeleninou vás dokáže nasýtiť aj na obed a pritom nie je tak kalorický. Navyše doň môžete pridať aj kuracie prsia, ak si obed neviete predstaviť bez mäsa.

4. MAJTE PO RUKE MANDLE

Často vás prepadne hlad, keď ste mimo domova, v práci, na úrade či na ceste. Majte po ruke mandle a ak to na vás príde, jednoducho si ich hoďte za hrsť do úst. Už takáto porcia efektívne udrží stabilizovaný váš krvný cukor a navyše obsahujú mononenasýtene tuky vhodné na zmenšovanie bruška. Ešte lepšie urobíte, ak budete mať po ruke mix 20 mandlí, 15 kešu orechov a 8 vlašských orechov. Všetko sa to zmestí aj do malého vrecka.

5. JEDTE BIELKOVINY S KAŽDÝM JEDLOM

Bielkoviny v každom jedle sú potrebné, aby ste si udržali kontrolu nad hladom a nepribrali. Bielkoviny vám pomôžu zbaviť sa pocitu hladu a navyše nemajú až tak veľa kalórií. Ste vegetariánka? Proteíny možno získať aj z iných zdrojov, ako tofu, strukoviny či brokolica a iné druhy zeleniny.

6. OBMEDZTE ALKOHOL NA MINIMUM

Vyhýbajte sa alkoholu, ak sa snažíte chudnúť. Alkoholické nápoje obsahujú veľa kalórií, ktoré navyše nemajú takmer žiadnu nutričnú hodnotu. Mnoho žien pije, aby sa necítili sociálne izolované, no radšej si po ruke nechajte minerálku. A keď si už musíte pripiť, nepreháňajte to.

7. VYHNITE SA SLADENÝM NÁPOJOM

Podobne ako u alkoholu, aj sladené nápoje sú z pohľadu chudnutia skrytou pohromou. V súčasnosti veľa žien pije sladené nápoje a chudnúť sa snažia len diétou zameranou na pevnú stravu. Sladené nápoje, rovnako ako sladené minerálky, však obsahujú cukor a viac kalórií, ako by bolo dobré. Navyše, povzbudzujú chuť do sladkého!

8. NAHRAĎTE MAJONÉZU S HORČICOU

Nad vyradením majonézy z vášho jedálnička by ste nemali ani rozmýšľať. Nahradiť ju môžete horčicou a ešte lepšie urobíte, ak bude štipľavá. Povzbudí to metabolizmus a zníži apetít. Preto si môžete dať za lyžičku horčice aj pred večerou. Navyše, horčica obsahuje aj antioxidanty a omega-3 mastné kyseliny.

O úspechu často rozhodujú drobnosti. Držíme vám palce!



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-si-mozete-vybudovat-telo-fitness-modelkyAko si môžete vybudovať telo fitness modelky? vybudujte-si-sexy-ramena-vdaka-tomuto-treninguVybudujte si sexy ramená vďaka tomuto tréningu zeny-so-zapisnikom-spalia-viac-tukovŽeny so zápisníkom spália viac tukov joga-a-jej-skryte-vyhodyJoga a jej skryté výhody treningovy-program-pre-zeny-s-kettlebellTréningový program pre ženy s kettlebell
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist