SlovakFitness.sk

Pre ženy 25. 10. 2014

Tréning ramien pre ženy, ktoré chcú hmotu i vytrvalosť

ikonka
Chcete si vybudovať väčšie ramená a popracovať na ich odolnosti? Vyskúšajte nasledujúce rady k tomu, aby ste svoje túžby pretavili do reality.

Ramená sú svalovou partiou, ktorá dokáže potrápiť mužov i ženy. Prírastky prichádzajú pomaly a ťažké sa tvarujú. Program, v ktorom využijeme zhadzované série, by však mohol byť cestou správnym smerom.

Zhadzované série sú predĺžené série, v ktorých urobíte viac opakovaní tým, že niekoľkokrát počas nich znížite váhu, aby ste udržali v svaloch napätie a stimulovali ich k rastu.

Aby ste tento princíp lepšie pochopili, predstavte si, že cvičíte tlaky s 8kg jednoručkami. Urobíte s nimi napríklad sedem opakovaní a už ďalšie urobiť nemôžete. Vtedy do rúk chytíte 5kg jednoručky, s ktorými opäť urobíte najviac opakovaní, koľko zvládnete. Následne opäť znížite váhu dajme tomu na 3 kg a po zlyhaní so sériou skončíte.

Už teraz zrejme tušíte, že pôjde o intenzívne cvičenie. Ide naozaj o veľkú intenzitu, a preto by ste ich nemali aplikovať v tréningu viac ako raz do týždňa. Môžete ich využitie pokojne striedať s tréningami s bežnými sériami. Ich využitie je však základom pre väčšie svaly i väčšiu svalovú výdrž.

Na záver už len stačí predložiť ukážkový tréning. Je zložený z troch cvikov, ktoré budete robiť v troch zhadzovacích sériách. Prestávky medzi nimi držte na úrovni 2 či 3 minút. Už po pár týždňoch spozorujete rozdiel.

Komplexný tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Upažovanie s jednoručkami 3 do zlyhania
Tlaky na ramená s jednoručkami 3 do zlyhania
Upažovanie s jednoručkami v predklone 3 do zlyhania


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
preco-by-mali-zeny-venovat-cas-bojovym-sportomPrečo by mali ženy venovať čas bojovým športom?damy-vyuzite-estrogen-vo-svoj-prospechDámy, využite estrogén vo svoj prospechhiit-trening-pre-zeny-ktore-chcu-schudnut-efektivneHIIT tréning pre ženy, ktoré chcú schudnúť efektívnecvicenie-a-velke-prsia-tieto-tipy-vam-pomozuCvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu kedy-by-mali-zeny-venovat-svoj-cas-kardio-treninguKedy by mali ženy venovať svoj čas kardio tréningu?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist