Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Pre ženy

Tréning ramien pre ženy, ktoré chcú hmotu i vytrvalosť

ikonka
NAPÍSALA Lucka
25. 10. 2014
Chcete si vybudovať väčšie ramená a popracovať na ich odolnosti? Vyskúšajte nasledujúce rady k tomu, aby ste svoje túžby pretavili do reality.

Ramená sú svalovou partiou, ktorá dokáže potrápiť mužov i ženy. Prírastky prichádzajú pomaly a ťažké sa tvarujú. Program, v ktorom využijeme zhadzované série, by však mohol byť cestou správnym smerom.

Zhadzované série sú predĺžené série, v ktorých urobíte viac opakovaní tým, že niekoľkokrát počas nich znížite váhu, aby ste udržali v svaloch napätie a stimulovali ich k rastu.

Aby ste tento princíp lepšie pochopili, predstavte si, že cvičíte tlaky s 8kg jednoručkami. Urobíte s nimi napríklad sedem opakovaní a už ďalšie urobiť nemôžete. Vtedy do rúk chytíte 5kg jednoručky, s ktorými opäť urobíte najviac opakovaní, koľko zvládnete. Následne opäť znížite váhu dajme tomu na 3 kg a po zlyhaní so sériou skončíte.

Už teraz zrejme tušíte, že pôjde o intenzívne cvičenie. Ide naozaj o veľkú intenzitu, a preto by ste ich nemali aplikovať v tréningu viac ako raz do týždňa. Môžete ich využitie pokojne striedať s tréningami s bežnými sériami. Ich využitie je však základom pre väčšie svaly i väčšiu svalovú výdrž.

Na záver už len stačí predložiť ukážkový tréning. Je zložený z troch cvikov, ktoré budete robiť v troch zhadzovacích sériách. Prestávky medzi nimi držte na úrovni 2 či 3 minút. Už po pár týždňoch spozorujete rozdiel.

Komplexný tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Upažovanie s jednoručkami 3 do zlyhania
Tlaky na ramená s jednoručkami 3 do zlyhania
Upažovanie s jednoručkami v predklone 3 do zlyhania






Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

styri-intenzivne-treningy-bez-potreby-posilnovneŠtyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovnesposoby-ktorymi-mozete-spalit-tuk-z-nohSpôsoby, ktorými môžete spáliť tuk z nôhtajomstva-ktore-by-ste-mali-vediet-o-svojej-celulitideTajomstvá, ktoré by ste mali vedieť o svojej celulitídenajpopularnejsie-clanky-roka-2017-o-zenskom-fitnessNajpopulárnejšie články roka 2017 o ženskom fitnesskreatin-a-zenyKreatín a ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist