SlovakFitness.sk

Tréning 11. 12. 2014

Trénujte svoje prsia ako zviera

ikonka
Kulturista Roman Fritz si vyslúžil prezývku „Rex“. Je to možno aj jeho spôsobom tréningu, ktorým pripomína zviera. Trénuje prevažne vonku, v starej a skromnej posilňovni. Teraz vám prináša tréning hrudníka, ktorým svoje prsia poriadne rozbijete.

Možno ste o ňom ešte nepočuli, ale vedzte, že Fritz vyhral tohtoročnú amatérsku Olympiu. Teraz pre bodybuilding.com napísal článok, v ktorom sa podelil o to, ako vypracoval svoj vynikajúci hrudník.



„Keď trénujem hrudník, nikdy sa nesústredím na váhu. Predstavujem si izolovanie kontrakcie cieleného svalu. V každom opakovaní každej série aplikujem striktný prístup,“ píše Fritz, o ktorom teda už vieme, že uprednostňuje techniku pred váhou.

Stále však nevieme, ako vyzerá jeho tréning. Prišiel ten čas. Základom je, že tréning zaháji najťažším cvikom – benčpresom. Pokračuje pulloverom, pri ktorom aj svaly natiahne. Potom príde na rad ďalší tlakový cvik – tlaky s jednoručkami na šikmej lavici, a opäť pullover. Následne prídu dva cviky na spodnú časť hrudníka – kľuky na bradlách a sťahovanie protismerných kladiek.

Pred každým cvikom si stanoví počet opakovaní, ktoré za každú cenu musí dosiahnuť. Úmyselne v záverečných sériách použije váhu, s ktorou nedokáže daný počet urobiť. Potom aplikuje princíp rest/pause, ktorý spočíva v tom, že po zlyhaní si dá na 10-20 sekúnd pauzu a potom dorobí zvyšné opakovania. Pri pulloveroch z praktického hľadiska drží váhu stále vo svojich rukách aj počas krátkej prestávky. Ak sú nevyhnutné viaceré prestávky, urobí ich. Cieľom je dosiahnuť stanovený počet opakovaní.

Príklad:
Séria č.1: 12 opakovaní
Séria č.2: 12 opakovaní
Séria č.3: 9+3 opakovania s rest/pause
Séria č.4: 8+4 opakovania s rest/pause
Séria č.5: 6+6 opakovaní s rest/pause

Tréning je zložený z jednoduchých cvikov, ktoré však vôbec v tomto tréningu nie sú jednoduché :-) Okrem intenzifikačných techník (série do zlyhanie, rest/pause) ich komplikujú aj supersérie, ktoré Fritz využíva. Navyše, medzi nimi oddychuje len 30 až 45 sekúnd. Musíte byť dobré zviera, aby ste to v pohode zvládli!

Tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Benčpres 5 do zlyhania
Pullover 5 12 (rest/pause)
Superséria:
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavičke 5 do zlyhania
Pullover 5 12 (rest/pause)
Superséria:
Kľuky na bradlách 5 do zlyhania
Sťahovanie protismerných kladiek 5 12 (rest/pause)
?

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chyby-ktore-ludia-robia-ked-zacinaju-s-cvicenimChyby, ktoré ľudia robia, keď začínajú s cvičenímchrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páse
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist