Pravda o počtoch opakovaní a ich úlohe pri raste svalov
Diétne nápoje? Toto robia vášmu telu
Postava ako Jennifer Aniston? Jej trénerka vám poradí
Tri dôvody, prečo v diéte využívať konopné semená
Reklama
Kulturistika

Tréning kulturistu I. – Kai Greene a brucho

ikonkaKai Greene, alias Predátor, patrí medzi najpopulárnejších a najlepších kulturistov súčasnosti. Ak by vás zaujímalo, ako sa dopracoval k svojím brušným svalom, čítajte ďalej. Jeho tréning brucha môže byť pre vás inšpiráciou.

Ak si na internete pozriete pár tréningových videí s „Predátorom“, tak si isto všimnete jeden spoločný menovateľ – pred každým tréningom cvičí brucho. Prečo tomu tak je?

Greene začína každý tréning s tréningom brucha a strečingom, ktoré dokopy trvajú 15 až 20 minút. S hlavným tréningom začína až vtedy, keď cíti, že má brucho poriadne rozpálené. To mu následne aj pripomína, že počas iných cvikoch má držať brušné svaly napnuté. Vďaka tomu môže maximalizovať svoju snahu aj pri iných cvikoch, či každodenných činnostiach.

Greene zloženie svojho tréningu brucha raz za čas obmieňa, ale typicky mu naň stačí len cvičebná podložka. Najčastejšie ide o tri cviky, ktoré spojí do jednej trojitej série. Urobí ich teda po sebe bez prestávky a až potom chvíľu oddychuje – minútu až dve. Necvičí s dodatočnou záťažou a robí pomerne veľa opakovaní. Jeho najbežnejší tréning vyzerá nasledujúco:

Tréning brucha Kaia Greenea
Cvik Série Opakovania
Skracovačky 3-4 20-30
Bočné skracovačky 3-4 20-30
Zdvíhanie nôh v ľahu 3-4 20-30


Keď si uvedomíte, že na rast svalov je potrebná aj regenerácia a dni voľna, tak sa vám ponúka otázka, či brucho necvičí príliš veľa. To je v podstate otázka, ktorá je tu večne. Existujú totiž zástancovia rôznych teórií tréningu brucha, pričom každá skupina tvrdí, že im to prináša výsledky. Niekto ho trénuje ako ostatné partie, niekto každý druhý deň, niekto každý deň. Je teda len na vás, čo vyskúšate a či pri tom zostanete.

zdroj: FLEX



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

trening-kulturistu-xx-kai-greene-a-hrudnikTréning kulturistu XX. – Kai Greene a hrudníktrening-legendy-xiii-shawn-ray-a-trening-stehienTréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien trening-kulturistu-xix-ramena-v-podani-justina-comptonaTréning kulturistu XIX. – Ramená v podaní Justina Comptona trening-legendy-xii-dorian-yates-a-hrudnik-s-bicepsmiTréning legendy XII. – Dorian Yates a hrudník s bicepsmi trening-kulturistu-xviii-shawn-rhoden-a-chrbatTréning kulturistu XVIII. – Shawn Rhoden a chrbát
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist