Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Výživa

Je v poriadku jesť večer po ôsmej?

ikonkaDojedli ste pred dvoma hodinami svoju večeru. Dúfate, že čoskoro skočíte do postele, ale váš mozog a žalúdok vám hovoria, aby ste najskôr skočili pozrieť do chladničky. Snažíte sa schudnúť, a tak odolávate. Je však lepšie niečo ešte zjesť alebo ísť spať bez toho, aby ste vypočuli svoje chute?

Výživoví odborníci Stephanie Clarková a Willow Jarosh pre portál magazínu Shape povedali, že odpoveď na túto otázku nie je čierna ani biela, pretože záleží na vašich osobných zvykoch a zdravotných cieľoch.

Ak je vašim cieľom chudnutie a pýtate sa, či by ste nemali ísť späť s tým, že v noci budete hladní, tak odpoveďou bude popretie populárneho mýtu. Jedenie neskoro večer nespôsobí, že priberiete. Pokiaľ neprekročíte vaše energetické potreby počas celého dňa, tak sa to na váha neodzrkadlí. Takže sa nevyhnutne nemusíte obávať toho, že keď si večer niečo ešte dáte, tak automaticky priberiete.

Na druhú stranu, treba si uvedomiť, že to ani neznamená, že si sadnete v pyžame pred televízor a zošrotujete balenie chipsov alebo sušeniek. Tak veľa toho zjesť nechcete, pretože si môžete negatívne ovplyvniť spánok. Trávenie totiž blokuje zaspávanie a prejedením si môžete spôsobiť aj nepohodlie, vrátane bolesti. Navyše, ráno sa môžete cítiť dosť sýti na to, aby ste preskočili najdôležitejšie jedlo dňa a tým poškodili rytmus vášho metabolizmu.

Zase, nemôžete ísť spať ani vyhladovaní. Aj to vám totiž môže skomplikovať zaspávanie. Preto je dôležité nájsť rovnováhu. Ak ste hladní aj hodinu alebo dve po večeri, zjedzte ešte niečo veľmi malé, čo v ideálnom prípade obsahuje veľa bielkovín a vlákniny, ako aj trochu zdravých tukov. Riešením môžu byť rôzne druhy zeleniny. A ak chcete schudnúť, majte tiež pod kontrolou celkový príjem kalórií behom dňa. ?



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

ako-vam-omega-3-mastne-kyseliny-pomozu-s-treningomAko vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom? lepok-fakty-a-myty-ktore-ho-sprevadzajuLepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajúmali-by-ste-vediet-dieta-s-vysokym-obsahom-soli-zvysuje-hladMali by ste vedieť: Diéta s vysokým obsahom soli zvyšuje hladpreco-by-mohla-byt-kava-po-cviceni-prospesnaPrečo by mohla byť káva po cvičení prospešná? maximalizujte-inzulinovu-odozvu-pre-vacsi-rast-svalovMaximalizujte inzulínovú odozvu pre väčší rast svalov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist