SlovakFitness.sk

Pre ženy 02. 07. 2016

Najlepší spôsob, ako spáliť tuk z bruška

ikonka
Väčšina žien by rada schudla v oblasti zadočku a stehien, ktoré ich trápia aj keď majú ploché bruško. Niektoré dámy však majú problém aj s ním. Ako najlepšie spáliť tuk v oblasti brucha?

Ak máte v tejto oblasti viac tuku, mohlo by to znamenať, že máte vysoké hodnoty kortizolu, čo je stresový hormón, ktorého hladina sa zvyšuje nedostatkom spánku a pracovným stresom. Výsledkom je premena nadbytočného cukru na tuk, ktorý sa ukladá vo forme nepopulárnej „pneumatiky“.

K zníženiu obsahu tuku v oblasti brucha je potrebná hlavne práca na dvoch frontoch – treba vylepšiť svoju diétu a začať pravidelne cvičiť.

Diéta

Z pohľadu diéty je najväčším problémom cukor – z alkoholu, sladených nápojov, sladkostí, bieleho pečiva, cestovín či múky. Tie obsahujú vysoký glykemický index a nadbytočný cukor sa potom premieňa na tuk. Najlepšie je preto sústrediť sa na pomaly stráviteľné sacharidy (zelenina, celozrnné výrobky) a viac bielkovín.

Mnoho žien robí chybu, že sa snaží hladovať, čo však nie je dobré – spomaľuje to metabolizmus. Lepšie je jesť malé porcie, pravidelnejšie a pomalšie. Tiež sa odporúča piť veľa vody a prijímať dostatok vlákniny.

Viac o tejto problematike sa dočítate v sekciách Výživa a Pre ženy.

Cvičenie

Ak chcete spáliť tuky z brucha, nemusia byť odpoveďou len úmorné cviky na brucho. Iste, pomôžu, no najlepšie na spaľovanie tukov je venovať sa aeróbnym aktivitám – beh, bicyklovanie, eliptický trenažér a podobne.

Snažte sa tréningy držať pod 40 minút a cvičte ráno. Zabránite tým telu dostáva sa do väčšieho stresu. Navyše, myslíte efektívne a skúste striedať krátke intenzívne šprinty s o niečo dlhšími pokojnejšími intervalmi. Vyskúšajte napríklad tréning HIIT. Ak už chcete posilňovať aj svaly, precvičujte celé telo. Kulturistka sa z vás nestane.

Mnoho žien siaha najprv na spaľovače tukov, ktoré však výsledky negarantujú, ak nebudete mať v poriadku spomínané dve záležitosti. Radšej venujte svoje úsilie cvičeniu, diéte a nezabúdajte na oddych! Viac oddychu a spánku vedie k znižovaniu hladiny kortizolu.

Článok bol pôvodne vydaný: 6.4.2013.

V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
damy-vyuzite-estrogen-vo-svoj-prospechDámy, využite estrogén vo svoj prospechhiit-trening-pre-zeny-ktore-chcu-schudnut-efektivneHIIT tréning pre ženy, ktoré chcú schudnúť efektívnecvicenie-a-velke-prsia-tieto-tipy-vam-pomozuCvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu kedy-by-mali-zeny-venovat-svoj-cas-kardio-treninguKedy by mali ženy venovať svoj čas kardio tréningu?sest-prirodnych-ingrediencii-ktore-by-ste-si-nikdy-nemali-dat-na-tvarŠesť prírodných ingrediencií, ktoré by ste si nikdy nemali dať na tvár
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist