Ako vám Omega-3 mastné kyseliny pomôžu s tréningom?
Zväčšíte si svoje svaly dvojfázovým tréningom
Tréning legendy XIII. – Shawn Ray a tréning stehien
Lepok – fakty a mýty, ktoré ho sprevádzajú
Reklama
Pre ženy

Najlepší spôsob, ako spáliť tuk z bruška

ikonka
NAPÍSALA Lucka
02. 07. 2016
Väčšina žien by rada schudla v oblasti zadočku a stehien, ktoré ich trápia aj keď majú ploché bruško. Niektoré dámy však majú problém aj s ním. Ako najlepšie spáliť tuk v oblasti brucha?

Ak máte v tejto oblasti viac tuku, mohlo by to znamenať, že máte vysoké hodnoty kortizolu, čo je stresový hormón, ktorého hladina sa zvyšuje nedostatkom spánku a pracovným stresom. Výsledkom je premena nadbytočného cukru na tuk, ktorý sa ukladá vo forme nepopulárnej „pneumatiky“.

K zníženiu obsahu tuku v oblasti brucha je potrebná hlavne práca na dvoch frontoch – treba vylepšiť svoju diétu a začať pravidelne cvičiť.

Diéta

Z pohľadu diéty je najväčším problémom cukor – z alkoholu, sladených nápojov, sladkostí, bieleho pečiva, cestovín či múky. Tie obsahujú vysoký glykemický index a nadbytočný cukor sa potom premieňa na tuk. Najlepšie je preto sústrediť sa na pomaly stráviteľné sacharidy (zelenina, celozrnné výrobky) a viac bielkovín.

Mnoho žien robí chybu, že sa snaží hladovať, čo však nie je dobré – spomaľuje to metabolizmus. Lepšie je jesť malé porcie, pravidelnejšie a pomalšie. Tiež sa odporúča piť veľa vody a prijímať dostatok vlákniny.

Viac o tejto problematike sa dočítate v sekciách Výživa a Pre ženy.

Cvičenie

Ak chcete spáliť tuky z brucha, nemusia byť odpoveďou len úmorné cviky na brucho. Iste, pomôžu, no najlepšie na spaľovanie tukov je venovať sa aeróbnym aktivitám – beh, bicyklovanie, eliptický trenažér a podobne.

Snažte sa tréningy držať pod 40 minút a cvičte ráno. Zabránite tým telu dostáva sa do väčšieho stresu. Navyše, myslíte efektívne a skúste striedať krátke intenzívne šprinty s o niečo dlhšími pokojnejšími intervalmi. Vyskúšajte napríklad tréning HIIT. Ak už chcete posilňovať aj svaly, precvičujte celé telo. Kulturistka sa z vás nestane.

Mnoho žien siaha najprv na spaľovače tukov, ktoré však výsledky negarantujú, ak nebudete mať v poriadku spomínané dve záležitosti. Radšej venujte svoje úsilie cvičeniu, diéte a nezabúdajte na oddych! Viac oddychu a spánku vedie k znižovaniu hladiny kortizolu.

Článok bol pôvodne vydaný: 6.4.2013.



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-rizik-ktore-hrozia-kazdej-zene-s-nedostatkom-vitaminu-d5 rizík, ktoré hrozia každej žene s nedostatkom vitamínu D kompletny-trening-pre-kazdu-zenu-ktora-chce-byt-fitKompletný tréning pre každú ženu, ktorá chce byť fit preco-by-mali-zeny-jest-viac-tukovPrečo by mali ženy jesť viac tukov? dva-cviky-ktore-vam-pomozu-spevnit-a-vyrysovat-chrbatDva cviky, ktoré vám pomôžu spevniť a vyrysovať chrbáteva-mendes-sa-podelila-o-tajomstva-svojej-postavyEva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist