SlovakFitness.sk

Tréning 09. 04. 2015

Prší? Vyskúšajte tento dvanásťminútový kardio tréning

ikonka
Môže sa stať výzvou, aby ste pokračovali vo svojom kardiovaskulárnom trénovaní aj v prípade, ak je vonku zima alebo prší. Ak nemáte radi cvičenie na rotopede alebo bežeckom páse, tak máme pre vás riešenie aj v prípade, ak nemôžete vybehnúť behať von.

Ak zostanete pod strechou, nemusíte sa pri kardio tréningu obmedzovať len na dostupné stroje, ako sú práve bežecký pás, rotoped, eliptický či veslovací trenažér a podobne. Môžete využiť aj krátky a jednoduchý tréning, ktorý vám prinášame teraz. Jeho cvičenie nezaberie viac ako 12 minút čistého času a obsahuje cviky, ktoré môžete bez problémov absolvovať aj doma.

Týmto dvanásťminútovým tréningom ušetríte čas a určite sa pri ňom nebudete nudiť. Ide o cvičenie založené na intervaloch vo vysokej intenzite. Inými slovami, cviky budete vykonávať tak rýchlo ako môžete v priebehu 30 sekúnd a potom budete oddychovať jednu minútu. Toto zopakujete štyrikrát a máte hotovo.

Vykonávať budete postupne tieto štyri cviky: poskoky I-X (jumping jacks), behanie na mieste, horolezec (moutain climbers) a drepy s výskokom. Každý cvik vykonávate 30 sekúnd v maximálnej intenzite a po dokončení štvrtého oddychujete jednu minútu. Tento cyklus zopakujete ešte ďalšie tri razy.

12-minútový kardio tréning
Cvik Čas
Poskoky I-X 30 sekúnd
Behanie na mieste 30 sekúnd
Horolezec 30 sekúnd
Drepy s výskokmi 30 sekúnd
Prestávka 60 sekúnd
Zopakovať cyklus spolu štyrikrát.


Nepoznáte cviky? Tu sú znázornené na videu:

Poskoky I-X:


Behanie na mieste:


Horolezec:


Drepy s výskokom:


V roku 2016 sme sa vás opýtali, či by ste privítali web alebo rubriku o osobnom rozvoji. 90,11 % z vás odpovedalo „áno“. Preto sme pre vás pripravili nový web Uspech.MNE.sk. Budeme radi, ak ho podporíte aj na Facebooku:



Nahlásiť chybu


Mohlo by vás zaujímať:
chyby-ktore-ludia-robia-ked-zacinaju-s-cvicenimChyby, ktoré ľudia robia, keď začínajú s cvičenímchrante-si-chodidla-a-posilnite-si-ich-tymto-cvicenimChráňte si chodidlá a posilnite si ich týmto cvičenímkardio-efektivnejsie-vyuzite-tychto-10-tipovKardio efektívnejšie? Využite týchto 10 tipovsest-zlych-cvikov-podla-vedy-ako-ich-nahraditŠesť zlých cvikov podľa vedy. Ako ich nahradiť?tri-skvele-sposoby-ktorym-si-vylepsite-trening-na-bezeckom-paseTri skvelé spôsoby, ktorým si vylepšíte tréning na bežeckom páse
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist