Inšpirujte sa tým, ako sa herec Ryan Reynolds udržiava vo forme
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
17 ľahkých spôsobov, ako si vytvoriť zdravšiu domácnosť
5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbta
Reklama
Tréning

Tréning na schodoch? Schudnite vďaka 15 minútam!

ikonkaPotrebujete len schodisko a 15 minút vášho času. V priebehu tak krátkeho času môžete vďaka schodom absolvovať kvalitný kardio tréning, vďaka ktorého intenzite dokážete spáliť aj cez dvesto kalórií.

Behy do schodov sú známou technikou u športovcov, ktorí chcú zlepšiť svoju kondíciu. Bežci ich majú tiež radi, pretože poznajú hodnotu intenzívneho tréningu. Či už chcete zlepšiť kondičku alebo schudnúť, mohli by sa stať prostriedkom na dosiahnutie vášho úspechu.

Tréning s využitím schodov môžete robiť vonku i vnútri. Môžete meniť prostredie, pretože ich nájdete na mnohých miestach vo vašom okolí. Okrem toho, že nimi spálite kalórie, posilníte si aj svalstvo nôh, ktoré je často prehliadané, resp. podceňované.

Pri tomto konkrétnom tréningu potrebujete len 10 schodov. Využijú tri spôsoby behu po schodoch. Pri prvom využívate vždy jeden schod, pri druhom každý druhý a pri treťom každý tretí. Dole však vždy schádzajte po jednom schode.

Tréning trvá 15 minút a počas tohto času by ste mali urobiť čo najviac opakovaní následnej sekvencie: 4 výbehy hore s využitým každého schodu, 4 výbehy s využitím každého tretieho schodu, 4 výbehy s vyžitím každého schodu a 4 výbehy s využitím každého druhého schodu.

Za jeden výbeh je považované došliapnutie na 10 schodov pri behu hore schodiskom. Dôležité je behať naplno, ale zároveň vždy koncentrovane. Hlavne pri preskakovaní jedného či dvoch schodov je totiž aj riziko zranenia. Preto sa treba stopercentne sústrediť a dávať si pozor.

Svoj kondičný pokrok následne môžete veľmi ľahko merať. Počítajte si, koľkokrát zvládnete urobiť jednu sekvenciu v priebehu daných 15 minút a následne si to zapíšte. Ak sa nebudete vedieť už v počte pohnúť ďalej, môžete si čas zvýšiť na 16 či 17 minút.





Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

5-treningov-pre-rozvoj-hmoty-vasho-chrbta5 tréningov pre rozvoj hmoty vášho chrbtaako-co-najviac-znizit-potreningovu-bolest-svalovAko čo najviac znížiť potréningovú bolesť svalov?totalny-treningovy-program-pre-rychle-chudnutieTotálny tréningový program pre rýchle chudnutie chcete-ziskat-z-klukov-viac-robte-tieto-veciChcete získať z kľukov viac? Robte tieto veci budujte-svaly-s-jednoruckami-a-tymto-kruhovym-treningomBudujte svaly s jednoručkami a týmto kruhovým tréningom
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist