Päť tipov, ktoré vám pomôžu vybudovať sebadôveru
Eva Mendes sa podelila o tajomstvá svojej postavy
Bojujte proti depresii a zlej nálade týmito tipmi
Naberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty
Reklama
Tréning

Arnold Schwarzenegger: Tréning bicepsov

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning Arnolda Schwarzeneggera, ktorý viedol k jeho presláveným bicepsom.

Paže „rakúskeho duba“ mali v súťažnej forme obvod až 56,5 centimetra a jeho bicepsové kopčeky ho preslávili. Z časti za to mohla aj genetika, pretože už v mladosti mu bicepsy dobre reagovali a čoskoro sa stali jeho silnou stránkou.

V začiatkoch sa spoliehal na zdvihy veľkej činky a používal čo najväčšiu váhu bez ohľadu na techniku. Potom chcel hrubú hmotu aj vyformovať, a tak postupne našiel cviky, ktoré maximalizovali potenciál rozvoja dvojhlavého svalu paže.

Udržal si v tréningu zdvihy veľkou činkou, no na tvarovanie našiel výborný cvik v podobe koncentrovaných zdvihov jednoručných činiek, ktoré sú podľa neho najlepšie pre vytvorenie podobného tvaru bicepsu a nemali by chýbať vo vašom tréningu. Pripomínal u nich aj správnosť techniky a pomalé spúšťanie činky dole.

Do tretice rád robieval klasické zdvihy jednoručiek v sede, no často volil aj ich alternatívu na šikmej lavici, pri ktorej mohol svaly natiahnuť. Pri jednoručných činkách si nevolil veľké váhy a snažil sa o maximálne precítenie svalu. Aj v jeho vrcholnej kariére bol časti vítať s jednoručkami ľahšími ako 30 kilogramov.

Tréning bicepsov Arnolda Schwarzeneggera:

Tréning bicepsu
Cvik Série Opakovania
Zdvihy veľkej činky   5 10
Zdvihy jednoručiek na šikmej lavici  5 8-10
Koncentrované zdvihy jednoručiek    5 10-12


Tento tréning cvičte pravidelne, ale každý tretí týždeň zmeňte poradie posledných dvoch cvikov.

Článok bol pôvodne vydaný: 10.4.2013



Zviditeľnite svoj e-shop, firmu či produkt na našom webe!

Mohlo by vás zaujímať:

naberte-svaly-s-dtp-ii-trening-k-rastu-svalovej-hmotyNaberte svaly s DTP II. - Tréning k rastu svalovej hmoty budujte-svaly-vdaka-principom-joe-weideraBudujte svaly vďaka princípom Joe Weiderasilovy-trh-alebo-premiestnenie-ktory-cvik-uprednostnitSilový trh alebo premiestnenie. Ktorý cvik uprednostniť?vyhody-ktore-prinasa-skakanie-cez-svihadloVýhody, ktoré prináša skákanie cez švihadlotrening-pre-skusenych-styrikrat-tyzdenne-cele-teloTréning pre skúsených: Štyrikrát týždenne celé telo
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist