SlovakFitness.sk

Krčenie ramien s veľkou činkou

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Chrbát (trapézy)
Ďalšie zapojené svaly: Ramená
Potrebná výbava: Veľká činka

Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Z podlahy alebo zo stojana si uchytíme do rúk veľkú činku, pričom ruky sú od seba vzdialené rovnako alebo menej ako je šírka ramien. Dlane smerujú k telu a telo je vystreté. Činka by mala byť v na úrovni pásu a ramena by mali byť v počiatočnej polohe čo najnižšie ako je možné (1). Následne činku zdvihneme hore kontrakciou trapézového svalstva a zdvihnutím ramien. Snažíme sa činku zdvihnúť tak vysoko ako je možné, potom chvíľu v tejto polohe zotrváme (2). Pomaly sa potom vrátime do počiatočnej pozície a opakujeme. Jedná sa pohyby v krátkom rozsahu.



Databáza cvikov
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist