Reklama

Predkláňanie s veľkou činkou

Hlavný zapojený sval: Chrbát
Ďalšie zapojené svaly: Stehná
Potrebná výbava: Veľká činka

Hodnotenie cviku: 7/10

Prevedenie cviku: Zo stojana si vezmeme veľkú činku tak, akoby sme chceli ísť robiť drepy – činku máme položenú na ramenách za hlavou a udržujeme úchop širší ako je šírka ramien. Urobíme pár krokov od stojana a uistime sa, že nemáme pri sebe žiadne prekážky. Nohy máme v počiatočnej polohe pri sebe a celú telo udržujeme vo vzpriamenej polohe (1). Následne sa začneme predkláňať vpred a znižovať trup až po bod, kedy je rovnobežný s podlahou. Aby sme udržali rovnováhu, bedrá tlačíme vzad a nohy v kolenách mierne krčíme. Pozeráme sa vpred a chrbát udržiavame vystretý (2). Chvíľu v tejto pozícii zotrváme a potom sa vrátime do tej počiatočnej.



Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist