Reklama

Rozpažovanie

Hlavný zapojený sval: Hrudník
Ďalšie zapojené svaly: Ramená
Potrebná výbava: Jednoručky, lavička

Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Nadhmatom uchopíme do rúk jednoručky a ľahneme si na lavičku. Nohy máme pevne umiestnené na podlahe. Činky vytlačíme nad telo tak, že ruky sú kolmé k telu, mierne pokrčené v lakťoch a dlane smerujú k sebe. Činky sa kotúčmi takmer dotýkajú a sú umiestnené nad hrudníkom. Toto je počiatočná poloha (1). S nádychom potom jednoručky oblúkovitým pohybom spúšťame pomaly nadol, resp. rozpažujeme do spodnej polohy (2). S výdychom rovnakým pohybom činky presunieme nahor.

Tip: Pri pohybe nahor si predstavujte, že chcete objať strom. Ruky nevystierajte, pri spodnej pozícii ich môžete v lakťoch pokrčiť o niečo viac.



Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist