SlovakFitness.sk

Tlaky na ramená s veľkou činkou

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Ramená
Ďalšie zapojené svaly: Tricepsy
Potrebná výbava: Veľká činka

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Sadneme si na lavičku, vystrieme chrbát, pevne sa chodidlami zaprieme o podlahu a chytíme nadhmatom veľkú činku asi na šírku ramien, prípadne o trochu širšie. V počiatočnej polohe dlane smerujú od tela a činka ja umiestnená na úrovni brady (1). Pomaly ju vytláčame nad hlavu a v hornej polohe sa snažíme lakte neprehýbať (pre možnosť poranenia) (2). Rovnakou trajektóriou sa kontrolovaným pohybom vrátime do pôvodnej polohy, aby sme dokončili jedno opakovanie cviku.





Poznámka: Cvik môžeme vykonávať aj v stoji. Namiesto veľkej činky môžeme použiť aj EZ tyč (viď. video).
Databáza cvikov
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist