Reklama

Fitness diskusia

Problém: trening na doma

Tému založil: Majo - 11.05.2016 - 20:54:02 hod.
Zdravim chcel by som poradit treningovy plan na objem.Cvičievam doma mam velku cinku so zavažim od 5kg -50kg a potom dve jednoručky od 1kg do 12 kg nieje to bohvie čo ale da sa s tym niečo robit ?...Dakujem za radu

12.05.2016 - 12:34:18
Ahoj, myslim si, ze s takou vybavou sa da odcvicit vela programov ktore boli zverejnene aj na tomto webe. Mas aj lavicku, ci len tie cinky?
 
12.05.2016 - 17:29:47
Caw,lavicku nemam lebo som obmedezy priestorom ano pozeral som si programy na cvicenie na tomto webe a skusam ich rozne nakombinovat .
 
13.05.2016 - 10:32:11
Bez lavicky dobre nenatiahnes prsne svaly. Nie je to koniec sveta, mozes robit aj floor press a doplnil ho klukmi. Vyhovovalo byt ti cvicit cele telo naraz alebo chces nejaky "split" trening? Myslim, ze v tvojom pripade by sa hodil viac trening celeho tela.
 
13.05.2016 - 14:15:16
Viem ,ta lavička my dost chyba ale no čo už ....kluky tie robim stale.Ano nieco na cele telo by my vyhovovalo.
 
15.05.2016 - 18:23:40
skus toto:
http://slovakfitness.sk/70-trening-celeho-tela-treningovy-program-5x5.html

namiesto bencu rob kliky s ruksakom na chrbte
 
01.06.2016 - 09:25:21
Ahoj Volám sa Dominika a mám otázku. Kedysi moja váha nepresahovala 53 kíl na výšku 160cm. No od mojich 14 kedy som začala brať rôzne lieky na astmu a srdce som veľmi pribrala. Dnes mám 20 rokov a 83 kíl. Nie som na to veľmi pyšná a trápi ma to pri každom pohľade do zrkadla ma to trápi. V septembri mám ísť na svadbu so svojim priateľom a do tej doby by som chcela schudnúť. Viete mi niekto poradiť ako do septembra schudnúť zdravo a rýchlo aspoň 20 kíl? A dá sa to vôbec prosím Vás ???
 
06.06.2016 - 11:54:06
ahoj, skor by som si daval tyzdenne ciele – na zaciatok 2 kg tyzdenne dole prvych 5 tyzdnov, potom aspon 1 kg. a ako to dosiahnut? je zlozite to nejak konkretne rozpisovat, ale v podstate treba vycistit co najviac vyzivu, co bude asi najtazsie – ziadne sladkosti, polotovary, chipsy, pit len cistu vodu, ziadne dzusy, ziadne limonady, alkohol. vyradit biele pecivo, bielu ryzu nahradit hnedou a jest mensie porcie. najskor to bude tazke, ale da sa na to zvyknut a ak mas motivaciu, co by si mala mat, tak sa to da. s treningom treba zacat pomaly. pri vahe 83 kg by som neradil zacinat behanim. takze zacat na rotopede – prve treningy 20 minut a kazdy tyzden natahovat o 5 minút. cvicit na zaciatok aspon 3-4x do tyzdna, potom aj castejsie. vzdy jeden den vsak treba nechat volny. samozrejme, ku kardiu treba pridat cvicenie s cinkami. najlepsie cele telo pondelok, stredu a piatok. tiez zacat pomaly a potom zvysovat. zapisuj si niekde cas, ktory kazdy den odcvisis a ciel, aby si kazdy tyzden cvicila dlhsie. po par tyzdnoch napis, ako to ide... doplnky vyzivy zatial neries. neviem, co mas so srdcom, ale aj na to si davaj pozor (ak sa neda cvicit intenzivne, tak o to viac dbaj na to, aby bola strava v poriadku). asi by si to mala aj s doktorom konzultovat.
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Pridajte sa k nám:
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist