Reklama

Fitness diskusia

Problém: NEDOSTATOK BIELKOVÍN?

Tému založil: Rapunzel - 20.07.2016 - 23:15:08 hod.
Mozno tu tato tema uz bola, ale ja uz som si toho nacitala vela, ale doteraz som nenasla presnh odpoved. Mam 16 rokov 180 cm a 54 kg (priblizne). Cvicim kondicne intervalove cvicenia vacsinou raz do tyzdna, pretoze chodim do fitka a konkretne cvik Tabata byva len raz a v inych fitness centrach v meste taketo nieco nie je. Cvicim asi od oktobra minuleho roku, zo zaciatkov som sa nutil, prve mesiace boli tazke, ale terah cvicim pretoze chcem. Sem tam si zacvicim aj 3 krat do tyzdna, lenze moj problem je to, ze doma nemam priestor a do posilky nechodim, hlavne nerada cvicim medzi ludmi a na treningy ktoew chodim su bohuzial raz do tyzdna a ja potom cely tyzden nic nerobim. Presla som na vegetariansku stravu a nemozem jest vajcia, snazim sa doplnovag bielkoviny sem tam syrmi ale mlieku sa snazim tiez vyhybag, kedze mi nerobi dobre na pleť. Ja by som chcela len poradiť kde robim chybu? Pretoze partie na ktore sa najviac zameriavam idu ako posledne... Vidim vysledky na bruchu, na rukach, na stehnach ale ZADOK NIE A NIE. Po treningu vzdy mam 2 dni svalovicu, aj pri treningu uplne mi hori sedacie svalstvo ale po takej dlhej dobe stale nic ja uz som zufala, myslite, ze to je teda tym, ze jem mali bielkovin? Jem aj strukoviny a zeleninu, ale kedze nejem zivocisne produkty moc, tak to by som musela kazdy bozi den jest 4 porcie strukovin a salatovej zeleniny aby som doplnila davku okolo 90 gramov a pre mna je to proste nemozne... Preto moja otazka znie - je to fakt problem v tomto alebo to mozu byt geny alebo nejake ine faktory? Ved to neni normalne ved uz kolko cvicim, zadok mi hori ale stale to nie je moj vysnivany ciel a som z toho dost nestastna, kedze po dlhej dobe ziadne vysledky a ja stracam motivaciu.

20.07.2016 - 23:22:17
Ospravedlnujem sa za chyby, pisem z mobilu.
 
01.08.2016 - 15:02:40
Ak ti idu dole ostatne partie, tak robis pokroky, len ti to zo zadku pojde naposledy. To ci ti hori sedacie svalstvo je nepodstatne. Lokalne chudnutie neexistuje a nema to nic spolocne ani s nedostatkom bielkovin. U zien idu medzi posledymi dole tuky prave u stehien a zadku. Musis sa s tym zmierit. Dalsia vec je, ze mas mozno taky typ postavy. Nestracaj motivaciu a cvic dalej. Na 180 cm mas nizku vahu, mozno az prilis nizku.
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.
Neprehliadnite
Aj tu môžete propagovať svoju firmu!
Pridajte sa k nám:
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist