Reklama

Fitness diskusia

Problém: Váha sa mi zasekla

Tému založil: Monika - 09.10.2016 - 19:30:16 hod.
Ahojte.
V polovičke leta som sa rozhodla že chcem schudnúť a spevniť (hlavne zadok, nohy, brucho), mám 19rokov, 166cm a vtedy som mala 64 kíl. Upravila som teda stravu (nízkotučné mlieko, nizkotučné jogurty, vela zeleniny, ovocia, kuracina, ryby-makrela,nutiak,losos, tvarohy, sem tam ryža, cottage cheessy..a pod.). Neskôr som k tomu pridala chodenie do posilky. Na začiatok kardio, potom silovy trening a potom zase kardio na záver. Techniku cvikov mi v pohode ukázali ludia v posilke, kamaráti, brat...Dokúpila som si proteín pre ženy Protein Delite. Nerobila som žiadne výnimky v strave dokonca ani cheat day.Podarilo sa mi schudnúť na 55kíl..ciel bol 50kíl. Už mesiac mi váha stojí. Do posilky chodím 3-4x do týždňa..stravu mám prísnejšiu ako niektori treneri..Otazka teda znie, ako sa mi opäť podarí klesanie váhy? som z toho zúfalá. Kde nastal problém? Alebo sa mam venovať len kardiu aby som chudla? Ďakujem vopred za rady.

09.10.2016 - 23:59:43
V prvom rade treba vedieť, že schudnúť 10kg za niekoľko mesiacov je super, ak nie až zázračné, pretože niektorí ľudia musia cvičiť aj rok, aby schudli napr. 5kg, čiže si nemyslím, že by si si mala lámať hlavu pre to, že už nestrácaš hmotnosť.
Druhá vec je, že svaly sú ťažšie ako tuk, čiže ja na tvojom mieste by som váhu ako-takú vôbec neriešil, pretože pevné telo je ťažšie ako "rozkysnuté". Ak cvičíš niekoľko mesiacov, už si mohla nabrať určité % svalov a preto už možno tvoja váha nejde dole.
A posledná vec, ktorú by som chcel podotknúť, že proteín pre ženy je marketingový ťah. Bielkovina ako bielkovina, nerozlišuje sa pre ženy a pre mužov, čiže nabudúce si môžeš kúpiť obyčajný protein - pravdepodobne ušetríš a výsledky budeš mať rovnaké.
 
10.10.2016 - 12:40:59
muel to zhrnul vyborne. Trpezlivost ruze prinasa + sud svoju postavu podla pocitov a toho, co vidis v zrkadle. Pri vyske 166 cm je vaha 55 kil fajn, urcite sa to este da stiahnut. Ak vsak stale cvicis a stravujes sa tak prisne, tak by mozno pomohlo aj zvolnenie. Potom opatovne zacnes makat. Vysoko intenzivny intervalovy trening poznas?
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist