Reklama

Fitness diskusia

Problém: začiatočníčka proteíny

Tému založil: foreva - 05.02.2017 - 12:51:16 hod.
Dobrý deň
mám 29 rokov, 168 cm a 51 kg, cvičím doma 5 - 6 x do týždňa cca 1 hod. denne (drepy, výpady, cviky na brucho, činky - väčšinou podľa videí na youtube)...Schudnúť nepotrebujem, chcela by som asi to čo všetky ženy - pevný zadok, brucho, svalnatejšie ruky, lebo tie mám fakt veľmi veľmi chudé...Dlhodobo (14 rokov) nejem žiadne mäso len ryby, snažím sa každý deň zjesť cottage, grécky jogurt, pravidelne užívam ľanový olej....Potrebovala by som poradiť aký proteínový nápoj si kúpiť, ktorý by bol pre mňa najvhodnejší, kedy ho piť, či sú s pitím nápojov spojené nejaké zdravotné riziká, a či je potrebné ho piť denne a v akých množstvách. Veľmi pekne ďakujem za radu.

06.02.2017 - 08:53:25
ahoj, proteinov sa bat nemusis. najlepsie je ich uzivat rano po zobudeni a hlavne po cviceni (jedna odmerka ti bude stacit). mozes si ich robit s mliekom alebo vodou. staci aj voda, ja ju osobne preferujem. existuju rozne damske proteiny, ale tie su take iste ako bezne srvatkove proteiny. ak nie je cena faktorom, odporucal by som Optimum Nutrition Whey Gold Standard.
 
13.03.2017 - 13:57:41
Treba si pozriet zlozenia proteinov....Obcas sa ich treba bat....vsetkeho vela skodi...kolko sachar obsahuje bielko. tukov..to vsetko ma nieco do seba ,mozna by bolo vhodne si dat bcaa alebo po cviceni si supnut nejaky cukor aby ste vytvorila ochranu pre svaly lajicky povedane...resp spravila nejaku zasobu...ak robite ale napr beh zase to je ine bo tam splaite cca pri 35km behu 1600kal a tam zase treba doslova zrat!! ale zase nie halabala.. treba si odsledovat prijem a vydaj...zase po takom behu sa zasoby znizia a napr ked si date ovocie ktore je kysle,nie zasadite hoci ma cukor, mozete zmenit acidobázicku rovnovahu a a...takze cvicit nie rychlo a mat radost,obcas plavat ale plavat nie ssa mocit...naucit sa prsia kraula a tam spevnite,mozno nejake TRX
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2017 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist