SlovakFitness.sk

Fitness diskusia

Problém: Prerusovany post - co jest

Tému založil: Lubka30 - 09.02.2017 - 22:15:31 hod.
Ahojte,potrebujem radu. Chcem zacat s prerusovanym postom 18/6. Jedla o 12, 15 a 18 kazdy den. Doobeda cvicenie (kardio a nejake cviky s vlastnou vahou a lahkymi cinkami).
Ak ma niekto skusenost, co sa ma jest, bielkoviny a zelenina alebo prve jedlo mozu byt aj sacharidy vo forme vlociek s bananom mixnutych v kokosovom mlieku (neochutenom)alebo aj napr. celozrnne cestoviny s tuniakom? A zvysne 2 jedla uz len maso, vajicka a zelenina..?
Dakujem

12.02.2017 - 20:07:36
Nemam s tym skusenost, inak by som poradil. Urcite by som si to poskladal tak, aby som prijal potrebny pocet kalorii a zivin podla mojich osobnych potrieb. Vedel by som cisla na cely den a tie by som si podelil do jedal. Aspon priblizne...
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.

Neprehliadnite
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist