Reklama

Fitness diskusia

Problém: Nazor zainteresovaneho - cvicebny plan vs. jedalnicek

Tému založil: Liara123456 - 25.01.2018 - 20:04:56 hod.
Zdravim,

v ramci nezdraveho zivotneho stylu sa mi podarilo vysplhat na vahu 75 kg pri vyske 163 cm. Moj vek je 26 rokov.
Prve dva tyzdne cvicenia : iba kardio (35-35 min) pri tep. frekvencii 145-150
dalsie 2 tyzdne (doteraz) : zaradenie siloveho cvicenia - kluky, plank, brusaky, vypady, rozne obmeny
Pridavam 1x tyzdenne tenis

Strava vacsinou 5x denne, s dorazom na zeleninu, ovocie(rano), bielkoviny, obmedzenie sacharidov - co vsak vnimam ako vycepravajuce - vecer sa citim velmi vycerpana (snazim sa drzat si prijatie kcal okolo 1200-1300)

Nefajcim, alkohol nepijem 3 mesiac, sladke sa mi podari 1x do tyzdna.

Zo zaciatku sa zameriavam hlavne na techniku cvicenia, pomaly planujem zvysovat frekvenciu.

Chcela by som vediet, co si myslite o tomto postupe. Moj ciel je naucit sa techniku cvikov, schudnut a sformovat pomaly bez jojo efektu a udrzanie si (hlavne kvoli) zdraviu vahy.

Pytam sa hlavne kvoli vycepraniu, ktore pocitujem a ci je vhodne takato kombinacia stravy a cvicenia vhodny zaciatok, co by som mozno mala pridat, aka by mala byt idealnejsia frekvencia cvicenia.

Dakujem.

30.01.2018 - 13:36:35
Nenapisala si, ako casto cvicis. Ak cvicis kazdy den, tak je jasne, ze budes unavena.
 
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa alebo ak ešte nemáte vlastný úcet, zaregistrujte sa.
Neprehliadnite
Pridajte sa k nám:
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
Facebook Twitter RSS

E-KNIHY ZADARMO   ·   COOKIES   ·   REKLAMA   ·   KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk
Webdesign and Internet media - Streftec TOPlist